luni, 1 martie 2010

Ca sa zic asa

Mai zilele trecute, indirect am fost admonestata in direct la radio Gherila, de catre insusi Liviu Mihaiu, pt ca folosesc excesiv aceasta expresie, ca sa zic asa.

De fapt nici nu cred ca LM ma cunoaste sau imi citeste blogul (are el lucruri mai importante de facut) desi cand Academia Catavencu nu avea atasata academia in fata iar mnealui era un tanar entuziast deschizator de drumuri umoristice (atunci s-a publicat un interviu, nu stiu cat de real, cu Dinu Patriciu iar titlul rubricii era "Interviuri cu securisti") mi s-a publicat in sus amintita publicatie (publica, bineinteles) o traducere din franceza dintr-o revista sovietica, pt care am si fost remunerata (ce bucurie pe capul meu nu pot sa spun).

Pur si simplu critica faptul ca celebra expresie "Deci" cu care incepeau intr-o vreme in Romanica toate frazele a fost detronata de expresia " ca sa zic asa" si a sfarsit prin indemnul "pai zi odata, de ce nu zici?".

As indrazni sa cred ca era vorba de fapt despre reminiscente ale impersonarilor lui Gica Hagi de catre Angel Popescu In "Mondenii" cand discursul consta in principal din repetarea obsesiva a expresiei "cum sa zic".

Pt ca eu, ca sa zic asa, incercam sa folosesc eufemisme acolo unde pudoarea mea de femeie in varsta nu-mi permitea sa uzitez expresiile consacrate. Doar sunt o lady, wtf, ca sa zic asa!

Niciun comentariu: