marți, 9 martie 2010

Scoate-ti dopurile din urechi

Daca eram o persoana colerica, asa ar fi sunat recomandarea mea catre Alexandra Padureanu, daca am retinut bine numele (Alexandra e sigur) celei care a raspuns la telefonul dat la RDS.

Povestea e simpla: ieri cand m-am intors acasa am vrut sa-i telefonez mamitei, asa cum fac de cate ori ajung acasa, ca sa-i spun ca am ajuns cu bine.Si pt la Romtelecom ar fi costat mai mult am vrut sa folosesc telefonul de la RDS, dar acesta amutise in mod suspect. Deci nu numai ca am vorbit de la RTC, dar tot de compania asta m-am folosit si ca sa intreb RDSul ce probleme are telefonul de la compania lor (de fapt e un telefon cumparat de fiica mea, cel de la RDS sta cuminte in cutie).

N-am folosit Vodafone din cauza multiplelor articolase din presa de barfe care sustin ca poti sa faci cancer la creier daca vorbesti la mobil ("in oala acoperita nu da gunoi" zice intelepciunea populara, precum si "cine se frige cu ciorba sufla si in iaurt").
Tanarul care mi-a raspuns (he, he, lui nu i-am retinut numele :)) a fost f amabil si m-a informat, dupa o lunga pauza de verificare, ca "e o situatie in zona si se va remedia in 2-3 ore". Am intrebat daca e o situatie si cu internetul. Era, asa ca mi-am vazut de alte treburi si, desi telefonul RDS a sunat de doua ori fara sa-mi raspunda nimeni si tot n-am avut ton, am amanat pe azi revenirea la reclamatie, bucuroasa ce internetul "merge".

Azi mi-a raspuns duduita numita mai sus intrebandu-ma "cu ce va pot ajuta?" I-am raspuns "sa-mi spuneti de ce nu am ton la telefon" Intrebarea pusa de duduita dupa ce mi-a luat toate datele m-a facut sa ridic nepermis de mult tonul vocii: "Aveti ton la telefon?" Dupa ce s-a lamurit intr-un tarziu ce vreau de la intreprinderea de unde isi ia salariul (pesemne ca nu-si luase si ccafeaua si inca mai dormea pe ea) discutia a continuat in aceeasi nota amabila cand la intrebarea dumneaiei "E cineva acasa intre 13-17" eu am raspuns " sunt pensionara si stau tot timpul acasa iar ea a insistat: "E cineva acasa intre 13-22?" M-am facut ca nu observ marirea intervalulului orar si am intrebat-o daca aude bine si, pt a fi sigura, am repetat de mai multe ori "stau toata ziua acasa" (nu-mi place sa circul cand e zapada afara, dar informatia asta e pt voi, nu pt RDS). Las la o parte faptul ca respectiva,care se presupune ca are mai multe cunostinte despre telefonie decat mine, habar nu avea de serviciul care iti permite ca de pe anumite telefoane sa vezi cine te-a sunat.

Din fericire atat pt RDS cat si pt telefonul lor si nervii mei, dupa f scurt timp telefonul a sunat, tanara care m-a intrebat daca am ton a inteles din prima ca trebuie sa verific si a revenit rapid, izbucnind in ras cand i-am povestit ca am explodat in momentul cand, dupa ce am spus ce problema am si mi s-au luat datele prima intrebare a fost "Aveti ton la telefon?". Chiar acum am reverificat: Am ton la telefon!

Si pt ca am publicat articole cu eticheta Astrologie si Horoscop iata cum arata horoscopul p[t Berbec pe ziua de azi, intocmit de Rick Levine de la Tarot.com, urmat de o traducere mai degraba libera:

It feels like one minute you have the patience of a saint and the next moment you're climbing the walls with anticipation. You honestly don't know whether to scream out of frustration or laugh joyously because you are so excited about your future. Your friends might be wondering about you these days, but their concern could quickly turn into admiration as you come alive over the next few weeks.

Se pare ca intr-un minut ai rabdarea unui sfant si in minutul urmator iti vine sa te urci pe pereti. Sincer nu stii daca sa urli de frustrare sau sa razi plina de bucurie pt ca esti asa de incantata de viitorul tau. Prietenii tai s-ar putea sa se mire ce te-a apucat zilele astea, dar ingrijorarea lor se schimba repede in admiratie pt ca o sa-ti revii in urmatoarele saptamani.

Niciun comentariu: