vineri, 26 martie 2010

You Made Me Feel Loved! Scrisoare deschisa

Draga si iubita mea fiica

Acum "n" ani (esti sigura ca vrei sa scriu exact cati?) nici nu banuiam cate bucurii imi vei aduce. Ma uitam la tine, la fetisoara ta atat de palida (nici nu stii cat am plans cand mi-a spus doctorita ca esti anemica si ca trebuie sa-ti faca injectii) si parca il vedeam pe taticul tau. Iar cand am vazut ca visul meu de a avea tu acei ochi albastri pe care mi i-as fi dorit mie s-a implinit am fost atat de fericita!

Mai putin fericita am fost cand am vazut ca ai nasucul stramb... Dar un ingeras a vegheat asupra noastra pt ca nu cu multa vreme in urma un coleg vremelnic (vezi de ce zic ca era ingeras, acel coleg nu a stat prea mult pe langa laboratorul in care lucram) imi povestea ca fiica lui s-a nascut cu nasucul stramb dar ca sotia lui a stiut ca la o varsta atat de frageda se poate indrepta f usor daca e masat cu miscari line.

Asa ca la fiecare alaptare cand ni se permitea noua, mamelor sa ne vedem copiii (pe surioara ta nu mi-au aratat-o decat peste vreo 24 de ore, si atunci au adus-o impreuna cu alti copii pe o masuta din cele pe care se aduceau si alimentele la salon, erau atat de multi copii conceputi intre Craciun si Anul Nou incat nu mai aveau loc in patuturi) iti masam usor protuberanta cea stramba incat peste o saptamana, cand ni s-a dat voie sa plecam acasa, problema era rezolvata.

Am inteles ca acum mamele pot sa-si vada copiii imediat dupa nastere (pe mine m-a costat o sticluta de parfum si o ciocolata sa fiu lasata sa te vad inainte de prima alaptare), pe vremea aceea erau alte reguli. Cred ca stii cat m-am culturalizat eu in primele tale luni de viata in timpul alaptarii, se pare ca te simteai atat de bine in bratele mele incat operatia de hranire a ta dura cam 40 (patruzeci) de minute de fiecare data, si atunci citeam carti imprumutate de la biblioteca. Poate de aceea setea ta de cultura nu a egalat-o pe a mea, pt ca tu ai supt cultura odata cu laptele mamei.

Ei, esti multumita de aceasta dedicatie? Pt ca eu abia astept spectacolul la care mi-ai luat tu bilete. Din superstitie n-as fi vrut sa bat toba, pt ca de cate ori am fost prea sigura de ceva lucrurile n-au mers cum m-am asteptat eu, se spune ca Pliushcenko se opereaza chiar acum la genunchi si ma intreb daca va putea sa participe la spectacol in aceste conditii.

Send this eCard !

2 comentarii:

diana spunea...

multumesc pt dedicatie :) nu trebuia sa ma iei in serios :)

si stai linistita, nu vreau sa cobesc, dar Plushenko se opereaza abia in mai si a declarat ca nu renunta la spectacolele de pana atunci.

Viorica spunea...

Bine draga mea, n-ai invatat pana acum ca eu te iau mereu in serios? Stii doar cata incredere am in judecata ta
Yvonne Ghita zicea ca se opereaza zilele astea. Sper ca n-am inteles eu bine.