joi, 11 martie 2010

Primavara bucuresteana














Primavara asta e complet neserioasa. Ne-a amagit cu cateva zile mai caldute si acum s-a infuriat si ne-a trimis nu unul, ci doua viscole unul dupa altul. Asta in timp ce savantii lumii se dau de ceasul mortii sa stopeze incalzireaglobal iar bigotii se pregatesc de zor sa dea ochii cu Sfantul Petru si le e teama sa nu fie coada la Poarta Raiului atat de mare incat sa nu reuseasca sa intre innauntru inainte de sfarsitul lumii.

Parca cineva sus in cer asculta ce zic mai mariimeteorologiei de la noi si cand sunt ei mai siguri ca am scapat de rigorile (asta cam seamana, brrrr, cu rigor mortis, si daca mai tine iarna asta mult nu e departe aceasta rigoare, pt ca o sa murim cu totii de frig) iernii repede, repede incep sa cearna din cer fulgii moi si pufosi care se straduiesc si ei cum pot sa astupe gropile soselelor si uratenia vietii politice.

4 comentarii:

b.d. spunea...

Eu zic s-o facem pe jumatate, si fiecare va iesi multumit :)
Azi a fost aici 34 grade. Plus.
Imposibil de respirat...

Nici asta nu-i normal, la mijlocul lui martie...

Viorica spunea...

Am inteles, ati luat voi toata caldura globala :(
Da' las'ca vine ea vara, si atunci o sa scoatem si noi limba de cald :))

Iosif spunea...

asteptam si alte poze tot asa de frumoase....felicitari si salutari !

Viorica spunea...

Iosif draga, sub feedjit, in stanga paginii de blog, se afla lista mea de linkuri. Acolo ai sa observi doua linkuri care ar putea raspunde asteptarilor tale. Primul este Albumele mele de fotografii si al doilea Ppsurile mele.
Din multele psuri publicate poti sa alegi pe cele cu eticheta fotografii. Eu ti-as recomanda Lalele Safari,dar si cel din Gradina Botanica imi place.
Acum astept eu sa-mi spui daca ai accesat vreunul din cele doua linkuri si daca ti-a placut ce ai vazut acolo.