miercuri, 17 martie 2010

Sunt o paranoica.

Am primit ieri, prin formularul de contact, un mesaj care m-a intrigat:

Am si eu o problema. Ma balonez tot timpul si am scaune foarte dese si fierea lenesa.ma puteti ajuta si pe mine.astept un raspuns.multumesc

Firea mea berbeceasca, impulsiva, m-a indemnat sa fac imediat click pe Reply ca sa-i spun ca nu-l pot ajuta decat cu sfatul de a se adresa unui medic, mai ales ca dupa cate stiu eu simptomele descrise, scaune dese si fierea lenesa se cam bat cap in cap. Am renuntat insa pt ca am remarcat ca ID-ul de email al persoanei care mi-a trimis mesajul este "virtualgames".

Mi-am zis ca e o gluma, ca respectiva persoana vrea doar sa-mi afle adresa de email si cine stie ce minuni de "games" mai mult sau mai putin "virtuale" ma asteapta. Mai mult, eram gata-gata sa dau click pe "Postare noua" si sa-i public atat adresa, cat si numele folosit in mesa,. tot un impuls berbecesc.

Daca eram mai tanara poate cedam acestui impuls. Cum am cam trecut si de a doua tinerete m-am decis sa incerc sa investighez cine e persoana care a trimis mesajul si cred ca e vorba de cineva care a apelat la google.ro pt a afla medicamente naturiste pentru vezica si caile biliare.

Imi pare rau, dar chiar nu cred ca pot sa fiu de vreun ajutor in acest caz, imi lipseste pregatirea medicala necesara. Am hotarat sa public totusi cererea aceasta in speranta ca totusi cineva poate sa dea sfaturile si ajutorul asteptate.

4 comentarii:

disa spunea...

Esti "berbec"?
Si eu...

Anonim spunea...

Activitatea vezicii biliare este legata de alimentatie si de reactia noastra la lucrurile stresante.Imi permit niste mici sfaturi:sa elimine alimentele afumate si intens prelucrate,sa consume dimineata pe nemancate o lingura de ulei pur de masline,si sa faca o cura sau mai multe cu argila,care are un efect detoxifiant si emolient asupra mucoaselor tubului digestiv.Argila are efecte deosebite in vindecarea ulcerelor,enterocolitelor,colitelor de tot felul,diareei si discomfortului abdominal.Indiferent de tratamentul prescris de medic,argila este o completare fericita.La inceputul curei cu argila pot aparea unele neplceri pasagere,care dispar dupa cateva zile,fara afi nevoie sa se intrerupa cura.Argila se va procura doar de la farmacii sau plafare.Gabriela N.

Florin Puscas spunea...

Dacă mail-ul era pe bune, nici nu ştii ce să faci, să râzi sau să plângi...

Viorica spunea...

@Disa
Sa-ti spun de pe acum La Multi Ani?
@Gabriela N
Multumesc
@Florin
Sper sa fi fost pe bune si sfaturile primite sa-i fie de folos.