duminică, 3 ianuarie 2010

Previziuni 2010

Am amintit deja ca in noaptea dintre ani, cand tot romanul infuleca sarmale, piftii si carnati si asculta, dupa preferinte, muzica populara, manele sau se uita la emisiuni distractive subsemnata a stat cu gura cascata la ce prevede Urania (Simona Varzaru) pt 2010.

Am facut acolo o mica trecere in revista a ce mi s-a parut mai interesant. Totusi as fi vrut sa revad o inregistrare a emisiunii deoarece una din imaginile folosite de SV mi s-a parut ca seamana surprinzator de mult cu o poza facuta de mine si publicata pe blog.

Voiam sa fiu sigura ca nu ma insel si de aceea am recurs din nou la tata Gugal si am descoperit un blog al unui fan declarat al renumitei astroloage, care a reusit sa posteze cam jumatate din emisiunea de la b1, si anume prima parte. E drept ca si-a cerut scuze pt calitatea iregistrarii, dar din pacate in acea parte nu era si poza care ma interesa.

Niciun comentariu: