duminică, 17 ianuarie 2010

Flacara violeta

Sotul meu se prapadeste de ras urmarind la Antena3 emisiunea despre flacara violeta. Pt ca nu-i pot distrage atentia ca sa-i spun un banc ce imi vine in minte de cate ori aud discutii pe tema violet, o sa-l public aici:

O romancuta de-a noastra, mai putin versata in ale lumii si nu prea priceputa in ale elegantei a pus mana pe un sot f bine situat, atat in ce priveste averea, cat si educatia. Fiind invitata la o receptie mai simandicoasa si vrand sa arate la inaltimea necesara pozitiei ei de nevasta importanta merge la o maestra in haute couture pt a se sfatui ce rochie sa imbrace.

Maestra o intreba ce culoare sa fie rochia.
"Mov", raspunde ea.
"Stiti, spune cu multa precautie maestra, eu nu v-as recomanda aceasta culoare, pt ca o poarta numai curvele. N-ar fi mai bine sa fie albastra?"
"Nu, raspunde clienta, albastru nu-mi place".
"Atunci crem?"
"Nici crem".
Si tot asa, pana se epuizeaza toate culorile si nuantele posibile. In final clienta, rapusa de atata osteneala, cedeaza:
"Sa fie ce culoare vreti dumneavoastra, dar sa fie si cu putin mov".

O fi stiut eroina noastra ceva despre virtutile culorii violet?

UPDATE: am corectat articolul acesta de trei ori. Numai flacara violeta e de vina, ca nu m-a protejat de atacul energetic al propriei pripeli si prostii. Da' nu m-a lasat inima sa aman pe joia viitoare publicarea.

Niciun comentariu: