joi, 8 octombrie 2009

Parcuri Nationale in Utah

Zion Park
Natural Bridges--Sipapu Bridge
Arches National Park
Rainbow Bridge
Natural Bridges--Owachomo Bridge
Four Corners Monument (Locul unde se invecineaza patru state din USA: Arizona, New Mexico, Colorado si Utah)
Arches National Park--Balanced Rock (Stanca din mijloc sta intr-un echilibru fragil)
Anasazi Inn overlooking Tsegi canyon.
Capitol Reef National Park
Bryce Canyon National Park (Stancile acestea sunt un exemplu de fractali naturali)
Bryce Canyon National Park
Checkerboard Mesa-- Zion Park
Pt ca am petrecut in acest stat 6+6 luni si am avut norocul sa fiu invitata de copii in excursii prin cateva din parcurile sale nationale de o frumusete deosebita (unele peisaje amintesc de planeta rosie, de altfel a si fost turnat un film SF despre o expeditie pe Marte in aceste locatii, deasemenea multe imagini ale desertului din filmele hollywoodiene, desi turnate in New Mexico, sunt identice cu aspectul desertului din Utah) sunt bucuroasa de cate ori am ocazia sa vad imagini din aceste parcuri, mai ales ca noua ni s-a stricat aparatul de fotografiat in una din excursii.

De curand "Chef"-ul Joe Barkson a facut o lunga excursie avand ca punct final Las Vegas trecand la intoarcere si prin Arches, Canionsland si Capitol Reef (uitasem cum se cheama acest parc care se intinde pe o latura a soselei dealungul Fremont River, unde am facut o scurta excursie pe jos pana la un pod natural, Hickmann Bridge) si a postat niste poze superbe luate, dupa cum spune el, din goana masinii. Mi-am ingaduit sa le imprumut, deasemenea am mai adaugat poze din Natural Bridges Parc, Arches si Capitol Reef pe care le-am gasit urmand link-ul dat de JB. Mai multe poze din Utah, facute de subsemnata, pot fi vazute aici.

Niciun comentariu: