miercuri, 21 octombrie 2009

Aproape de voi

Formatia mea de suflet e Cargo. Chiar daca imi placea f mult cand solistul era Nicu Kempes, imi place si Igrishan, in special cand canta "Daca ploaia s-ar opri." Mai jos am sa scriu versurile din "Aproape de voi", care ar putea fi si un manifest al meu pt toti cei care ma indragesc.

Aproape de voi

In seara asta vreau sa beau
Sa uit de-orice nevoi
Sa sparg paharul si sa spun:
Sunt acum, aici, cu voi!

Nu stiu cat timp mi-a mai ramas
Dar vreau sa mi-l petrec
Cu voi, care mi-ati fost ca frati,
La bine si la greu.

Si de-o fi si eu sa mor
Nu vreau sa va intristati!
Sa cantati si sa jucati
Pana-n zori.
Si daca din cand in cand
O sa ma primiti in gand
Voi fi aproape de voi!

Ridic paharul si va spun
Ii multumesc Celui de sus
Ca mi v-a dat prieteni buni
Si nu-s singur pe pamant.

Si de-o fi si eu sa mor
Nu vreau sa va intristati!
Sa cantati si sa jucati
Pana-n zori.
Si daca din cand in cand
O sa ma primiti in gand
Voi fi aproape de voi!




Dar Cargo si-a castigat multi fani in anii dinainte de 89 pt mesajul sau social politic, ca in clipul de mai jos. Un comentariu de pe You tube spune:

melodia e scrisa inainte de decembrie 1989 ca o satira. a fost cantata prima data in noiembrie 1989, impreuna cu melodia buletin de stiri si cu brigadierii




Si cati tineri, ascultand melodia "Baga-ti mintile in cap" nu au gandit precum Kempes? Mai ales ca e inca dureros de actuala.

6 comentarii:

disa spunea...

Ma bucur sa ma numar si eu printre "prieteni buni"
O zi plina de bucurii, Viorica!

Viorica spunea...

Multumesc, la fel!

Florin Puscas spunea...

Si mie imi place Cargo. Sa stiti ca eu sunt tot pe aici, in gasca celor care indragesc blogul acesta. Doar ca nu prea mai apuc sa comentez pentru ca am multe indatoriri de viitor tatic si de autor de text pe diverse site-uri. :-)

Viorica spunea...

Eram sigura ca iti place. Esti timisorean, nu-i asa?
Ma bucur sa te stiu aproape, cand esti asa ocupat :)
Sa va traiasca si nastere usoara viitoarei mamici.

Poate imi faci un index al siturilor pe care scri...

Florin Puscas spunea...

Sunt timisoarean prin adoptie. :-D

Scriu in principal pe blogul personal si pe voxpublica.ro (platforma de bloguri, opinii si cometarii realitatea.net). Mai am un proiect care nu e lansat dar se munceste la el si inca un loc mai putin relevant (un alt blog, pe care scriu putin mai rar). Ocazional, la inviatie, mai scriu si in alte locuri. Dar nu sunt asa de vechi in treaba asta. Abia acum imi formez o oarecare notorietate. Un inceput de cariera imi place sa cred. :-)

Viorica spunea...

Pai, sa iti urez bafta si notorietate. Si nervi tari daca se vor gasi unii sa te injure(sper sa nu fie niciodata cazul)
Oricum, multumesc pt raspuns. Voi incerca sa te urmaresc si eu desi, n-ai sa crezi,nu prea am timp :))