duminică, 18 octombrie 2009

Scrisoare deschisa

Este vorba de un pamflet publicat in forma de comentariu pe una din paginile petitiei on line despre care am vorbit in articolul anterior, anume cea care are cei mai multi semnatari.

Mesajul unui netehnocrat

Afară plouă şi nu mai vreau să fac nimic de atâta scârbă.

Mă aflu în ţara lui Traian Băsescu şi totuşi … mă gândesc… dar mai am oare voie să fac asta.. că poate prin gândurile mele aduc atingere în vreun fel imaginii Marelui Cârmaci şi voi fi destuit din poziţia-mi de om într-o ţară democrată, din cadrul Uniunii Europene.

Afară plouă… să-mi sun soţia … să întreb ce-mi face băiatul, dacă este bine sănătos şi ce să mai cumpăr când mă intorc acasă, dar să nu cumva să-mi scape la telefon vreo vorbă jignitoare la adresa Marelui Conducător, nu de alta dar cum toate convorbirile sunt interceptate, o simplă vorbă m-ar putea aduce în atenţia ălora. Dar lasă… că ne conversăm pe mess … dar stai că şi internetul este interceptat legal de către guvern… pardon Marele Lider prin ăia. Grea trebuie să fie meseria de pupinbăsecurist.

Mda, afară plouă, măcar să navighez pe internet, aşa.. aiurea că mai e puţin şi trebuie să plec acasă. Să nu cumva să intru pe vreun site obscen, că cine ştie … cu ăştia nu te joci. Haide să intru pe ştiri, că măcar atât mai am voie să fac fără să dea în vreun fel de bănuit că aş avea vreo senzaţie de scârbă cauzată de Marele Şef. Dar oare am voie să simt starea asta de scârbă la adresa Luminăţiei Sale… nu de alta, dar am copil, nevasta şi ce-o să li se întâmple dacă cumva păţesc ceva? Deci haide să intru pe ştiri.

http://www.realitatea.net/basescu-spune-ca-poate-dizolva-parlamentul-imediat-dupa-turul-al-doilea-al-prezidentialelor_642477.html

Preşedintele Traian Băsescu a declarat astăzi că, dacă se împlinesc cele 60 de zile prevăzute de Constituţie în care Parlamentul poate da un vot pentru noul Guvern şi sunt respinse două propuneri de premier, poate dizolva Parlamentul chiar pe 7 decembrie, fără să aştepte noul preşedinte.

Logic că poate, dar se îndoieşte cineva că stă prost cu pututul? Cum să fie posibil să nu poată, să nu stea bine cu pututul. Ar trebui să aprecieze că îi dau dreptate… dar oare-mi poate citi şi gândurile?

Afară tot mai plouă. Cred că sunt zero grade. Se apropie îngheţul ş-afară, că-nlăuntru-mi totul e-ngheţat. Hai să mă mai uit peste ştiri

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6294929-gigi-becali-trimis-judecata.htm

Europarlamentarul Gigi Becali a fost trimis in judecata pentru sechestrare de persoane. Este vorba de dosarul in care a fost arestat timp de doua saptamani pentru sechestrarea persoanelor care i-ar fi furat autoturismul Mercedes.

Mai are şi mama bolnavă. Dar lasă că aşa îi trebuie dacă nu s-a cuminţit.. păi ce .. are el valoarea Marelui Antrenor pentru a-i fi contracandidat.. şi dacă stau bine să mă gândesc mai se distrage şi atenţia un pic prin media de la Marile Realizări din ultimul cincinal.

Afară plouă.
Sondaj pe HotNews
Cine credeti ca este cel mai potrivit pentru functia de premier?
(Un singur răspuns posibil)
Lucian Croitoru 47 % [2698]
Total voturi: 5663

Grea mai este dom’ne meseria asta de pupinbăsecurist. Adică să stai să butonezi de zor să schimbi prin nişte taste atâtea lucruri… voturi, idei, mentalităţi, nominalizări, majorităţiuri. Doar au de toate şi calculatoare şi bani şi IP-uri şi proiecte, dar mai ales Realizari Măreţe.Eu zic ca la următorul sondaj on-line ăştia să-l bage peste 100% pe Marele Ocrotitor şi Acoliţii Săi . Cât tot dau dovadă de atâta abnegaţie la locul muncii si noi trebuie să fim mai mult decât siguri că nu va avea de suferit vreo înfrângere.

Ajung acasă. Mă risc şi dau drumul la televizor. Este târziu şi cred că au terminat discuţiile legate de criza politică generată de marea criză economică şi financiară generată de alţii. Dar nu se vede nimic… nu se poate, că doar ce am plătit cablul… o nu, scuze era pe Antena 3 şi nu se vedea, dar în rest merge. Este trecut de 10. Este Mihai Gâdea cu Valentin Stan şi Mugur Ciuvică la Antena3, mama lor de ordinari cum să poată pună ei la îndoială valoarea Marelui Învăţător. Bine le fac ăştia. Păi ce ştiu ei mai bine ce e aia ţară, ce este ăla ideal, ce e aia demnitate şi onoare? Nişte tonomate ordinare. Oare după emisiunea lui Mircea Badea se va vedea din nou? Alt ordinar. Adică să creadă el că nu se fac autostrăzi în astă ţară că Elena Udrea nu este subordonată lui Emil Boc, că banii se cheltuie aiurea şi destinele noastre nu sunt în mâni bune? L-a blestemat lumea de şi-a fracturat gâtlejul ăla, cum să-şi permită el să-l jignească pe Marele Maestru? Unde se crede? Să se ducă dom’ne din tara asta şi el şi toţi nenorociţii ceilalţi. Cum să nu te apuce scârba?

Şi nu se mai termină odată cu ploaia asta? Cred că am totuşi voie să beau măcar o bere ca să mă calmez, să scap de scârbă… că mâine va veni o altă zi.

Niciun comentariu: