sâmbătă, 10 octombrie 2009

Sfaturi practice

Cel mai iubit serial sud-coreean mai are un episod si se termina :-( . Politica, vorba lui Ghiuri Pascu,"e in tromba". Hm, despre ca sa mai scriu? Retete interesante ar mai fi, dar nu mi-e foame la ora asta, si nici nu ma ling pe degete dupa ce am papat ceva bun. Hai sa vin si eu cu niste sfaturi nesolicitate, care au mare, mare sansa sa nu fie urmate.

Intai am sa spun ca masina de spalat (automata, ani de zile am avut doar una cu storcator, noroc ca, dupa mai multe resuscitari, sotul meu a decis ca e cazul sa ne modernizam si noi) bazaie f ocupata. Cand eram peste mari si tari (nu sunt prea umblata de felul meu, fiind o fiinta f comoda e nevoie de impulsuri puternice din partea celor apropiati ca sa ma scoata din barlogul cel caldut, de aceea pomenesc des deacea perioada deosebita din viata mea) am preluat cu de la sine putere sarcina sa ma ocup de "laundry".

Acolo am facut prima data cunostinta cu minunea numita masina automata. Desi fiica mea m-a instruit ca rufele bebeului e bine sa fie prespalate manual cu detergent special celelalte rufe erau aruncate in minune asa cum se aflau, in stare uscata. Rezultatul era ca talpile sosetelor, greu incercate, ieseau doar un pic mai curate decat in stadiul initial.

Intre timp nu stiu exact unde, dar neaparat in engleza (e ca sunt mare :)) am citit ca e bine ca rufele, in special camasile la guler si mansete si sosetele pe talpa, e bine sa fie udate, stropite cu un pic de shampon (cat mai ieftin, ca nu merita sa aruncam banii pe cine stie ce scumpeturi in acest scop) si frecate, nu neaparat energic, cu o periuta de unghii. Abia apoi pot fi introduse pt spalare in masina. Rezultatul e, va asigur, spectaculos. Si inca ceva: fiica mai mare m-a invatat ca rufele mici e bine sa fie puse intr-un saculet special, cu gaurele. Eu am gasit intai la Cora unul mare, destul de scump dar, dupa ce s-a inchis la culoare de la rufele negre, am cautat, si am gasit, la o pravalie cu tot felul de marunsituri casnice, in Piata Veteranilor., alte saculete, mai mici si mult mai ieftine. tot atat de bune.

O matusa a mea, stabilita la tara dupa ani multi in capitala (acum regreta) s-a bucurat cand i-am dus o cutie de Axion pt ca spunea ea: "in sfarsit am scos fatza la gulerul camasilor unchiului tau frecandu-le cu putin Axion" (inamicul grasimii). Axionul crema (din cutia de culoare verde) e f bun pt scoaterea petelor proaspete de rosii, pasta de tomate sau fructe proaspete.

Poate e cazul sa amintesc si de faptul ca apa de la robinetul mamitzei e f dura, de aceea chiuvetele si cada se curata f bine cu detrartant.

Si in sfarsit, am sa spun ca am gasit o utilizare interesanta a spumantului de baie mil-mil-marine (am gasit la oferta buy one get one free= cumperi doua platesti doar una) anume atunci cand gatesc peshte si mainile imi miros asa cum se stie nu mai prapadesc lamaile pt dezodorizare ci folosesc cateva picaturi din spumantul sus amintit.

6 comentarii:

Belle de Jour spunea...

?
Se termina giuvaerul?
:(
Merci de informatie
O seara placuta de sambata

Viorica spunea...

Marturisesc ca ieri am pierdut episodul si m-am dus pe you tube http://www.youtube.com/watch?v=EpUc4Q8FZms&NR=1
(coolboy4sis cred ca-si iubeste mult sora, daca am inteles bine nickname-ul)ca sa recuperez si nu am rezistat sa nu-l vad pana la sfarsit. Spre final calitatea videoclipurilor a lasat f mult de dorit, incat abia astept ziua de luni ca sa revad ultimul episod.
Trebuie sa-ti multumesc pt nesteptata crestere de trafic dupa ce am aflat de la tine unde sa caut informatii despre serial. Ma astept sa scada traficul cand se va termina de transmis serialul.

Belle de Jour spunea...

eh
nu scade traficul
insemana ca respectivul serial chiar are succes
poate mai programeaza si ei seriale mai inteligente
:)
eu nu vad maine serialul
il ratez-poate il prind la 5 dimineata
seara foarte buna si saptamana usoara
:)

Viorica spunea...

Imi pare rau ca-l ratezi. Deja traficul ainceput sa scada. Iar eu am inceput sa traduc subtitrarile la episodul 10, dupa varianta in engleza, cea cu 70 de episoade. Nu mi-e prea clar cum o sa-l incarc pe net. Magandesc sa-lpun pe Google Documents. Dar mai inca mult de lucru.

disa spunea...

Viorica, informatii deosebit de utile! Merci!

Viorica spunea...

Ma bucur daca iti sunt de folos