miercuri, 28 octombrie 2009

Gura Pacatosului

Azi l-am auzit pe Gelu Vishan, un f vocal pedelist, vajnic aparator al presupusei penale madam Ridzi & familia (presupusa pt ca pana cand, vorba impuscatei, nu vedem dovada este nevinovata, chiar daca a fost prinsa "cu rata-n gura", pt ca "Furtuna la Palat" tocmai ne-a aratat cum poate sa cada un om perfect nevinovat in plasa intrigilor tesute de oameni f inteligenti, dar rauvoitori) exprimand ceea ce gandesc cred toti portocalii, indiferent daca sunt sau nu membri de partid.

Anume se discuta despre protestele mai mult decat iritate ale crescatorilor de animale (care pareau extrem de dornici sa iasa din tarcul in care au fost inchisi de fortele de ordine in Piata Constitutiei, probabil pt ca se doreste de sefii acestor forte, dupa modelul "e ceatza in piata" sa se induca privitorilor TV din toata tara ideeea ca ei protesteaza violent impotriva Parlamentului (or mai fi multi oameni dispusi sa inghita asemenea manipulari?) si pedelistul in cestiune a gasit explicatia cea mai potrivita logicii portocalii: "De vina sunt Mircea Geoana si Crin Antonescu ca vor sa candideze la Presedintie"

Aha! Deci nimeni in afara de Marele Carmaci nu are voie sa candideze pt Presedinte (nu i-a numit si pe ceilalti candidati la fotoliul mult dorit pt ca sumele cheltuite cu ei sunt, probabil, neglijabile, in schimb cei doi care ameninta suprematia "partidului cu cel mai mare numar de parlamentari" ar salva agricultura daca s-ar retrage din cursa).

Am citit intr-un blog portocaliu (pt comentatorii infocati aflati la unison cu proprietarul blogului toti cei care nu sunt de acord cu ei sunt, citez "kknii", nu mai vorbesc ce limbaj de mahala sau de usa cortului folosesc unii dintre ei, desi par a se fi coborat deja din copacul din padure) ca guvernul propus de "Croitorasul cel Viteaz"e o dovada a inteligentei deosebite a mandrului lor conducator, ca l-a ales special asa ca sa nu treaca de parlament. Asta da gandire constructiva, benefica pt tara!

In sfarsit azi am aflat ce vrea PDLul de la mine cand imi da telefon (dela nr 021 746 03 19). Am avut rabdare sa ascult si am fost intrebata daca sunt de acord cu intrebarea din Referendum (un fel de sondaj, dupa parerea mea total irelevant, dar daca s-ar limita doar la sondaje si ar renunta la Referendum, poate o parte din banii cheltutiti ar ajunge si in buzunarele crescatorilor de animale, pt ca se pare ca aceasta initiativa electorala a marinelului e inutila) .

I-am raspus duduii (si apreciez ca a dat dovada de multa rabdare si bunacuviinta, ascultandu-mi parerile pana la capat, desi ar fi putut inchide imediat dupa NU-ul categoric de la inceput). ca sunt de acord cu reducerea nr de parlamentari dar doresc un parlament bicameral in care fiecare camera sa aiba atributii bine definite.

Si am mai rugat-o sa ii transmita D-lui Presedinte (desi ma indoiesc ca o va face vreodata, probabil nu poate accede la acel nivel) ca in USA sunt tot atatea parlamente cate state numara tara si deci numarul de parlamentari trebuie inmultit cu numarul statelor. Aici trebuie sa spun ca am simplificat intrucatva pt ca fiecare stat are atatia deputati si senatori cat rezulta din Census (recensamant) care se aduce periodic la zi (astfel in Utah sunt controverse daca multii lor misionari trebuie sau nu sa fie inclusi in census).

Nu i-am spus deasemenea duduii ca parlamentul fiecarui stat din USA voteaza legile pe care le crede de cuviinta, legile federale prevaland. Asa se face ca unele drepturi (in afara celor fundamentale) cum ar fi condamnarea la moarte, casatoria intre gay, predarea conceptiei creationiste in scoli sau folosirea exclusiva a limbii engleze in administratie, sunt la latitudinea fiecarui stat.

Niciun comentariu: