joi, 29 octombrie 2009

Marigolds

Mai devreme sau mai tarziu reusesc sa aflu raspunsuri la orice intrebare existentiala ma macina. Astfel am aflat de ce nu am nici o sansa sa devin milionara (in euro sau dolari, pt ca in lei vechi suntem cam toti milionari): pentru ca am alergie la mirosul de craitze, adica marigolds in engleza. (si nu glumesc, mi se face greata)

Inainte de a va intreba ce are marigoalda cu prefectura lasati-ma sa fac copy/paste pe sfatul de Feng Shui primit in emailul de azi (si sa-l traduc, of course)

Marigolds mean money in Feng Shui, especially if you enjoy them during the month of October! Place a big basket of brilliant marigolds on any spare space in the kitchen, long considered to be THE room of abundance according to this ancient philosophy, and watch as your own bottom line sprouts some positive and productive 'green shoots.' And while you're manifesting your next million, why not double that pleasure and financial fun by placing a mirror under the basket to bring in twice the energies while multiplying the marigold earning power by two, too!

Craitele inseamna bani in Feng Shui, in special daca te bucuri de ele in luna lui octombrie. Puneti un cos mare cu craite stralucitoare in oricare loc liber in bucatarie, care este de multa vreme considerata CAMERA abundentei in concordanta cu aceasta filozofie extrem de veche, si priviti cum rasar "lastari" de abundenta pozitivi si productivi. Si in timp ce te bucuri de binefacerile primului milion, ce-ar fi sa dublezi aceasta placere si distractie financiara plasand o oglinda sub cos ca sa multiplici cu doi energia si puterile craitelor!
Am aflat acum si de ce nu-mi place mirosul, cica aceste plante ar emana un insecticid natural (probabil piretru) fiind f recomandate si in gradinile de zarzavat, printre straturile cu legume (halal ecologista mai sunt daca am alergie la insecticide naturale, oi fi fost insecta intr-o viata anterioara ? :D, normal ca daca se aplica aceste sfaturi horticulo-legumistice se obtin produse numite "organice" in tarile anglo-saxone si "biologice" la noi).
Ei, daca nu-ti plac craitzele bea Viorico aghiazma ca a ta va fi Imparatia Cerului, conform invataturilor din Evanghelie ca mai repede trece camila prin urechile acului decat sa intre bogatul in Imparatia Cerului, deci cu cat esti mai sarac, cu atat mai fericit vei fi pe lumea cealalta.
Deocamdata, pe lumea si in viata asta mi-am pus in camera de zi, unde e spatiu (in bucataria mea cu greu poti gasi un loc sa-ti pui cana de cafea, cel mai important sfat Feng Shuie e "declutter" adica sa scap de mai toate ustensilele care mi se pare mie ca-mi fac traiul mai usor dar imi invadeaza fiecare spatiu liber din bucatarie si camara, poate in alta viata) un mare buchet de crizanteme albe si galbene si un ghiveci cu o gramada uriasa de crizanteme grena, pe care le puteti admira in pozele de mai jos.


Ramane sa aflu ce proprietati minunate au crizantemele (considerate cu proprietati magice in multe culturi din Orientul indepartat si Asia, in "Furtuna la Palat" i se ofera unui personaj un ceai de crizanteme pt a se simti mai bine, mai linistit )

A, si poate ar fi o idee sa sfatuim guvernul ca in loc de ajutoare de incalzire sa ofere tuturor locuitorilor mari cosuri cu craite si oglinzi, si daca guvernul nu are bani pt ca nu ii da FMIul poate suntem mituiti electoral in acest fel de catre candidatii la presedintie, pt ca ei au bani, cel putin unul din ei sigur are, cum se poate constata cu ochiul liber admirand bannerele (in Sectorul 6, unde stau si unde primarul e portocaliu, abunda) .



Niciun comentariu: