vineri, 23 octombrie 2009

Campania telefonata

021 746 04 16

Acesta este nr de la care "Raluca de la Partidul Democrat Liberal" m-a sunat. Imi pare rau ca am actionat conform rutinei obisnuite cu care tratez telefoanele nesolicitate si am inchis, nu inainte de a spune cateva cuvinte ce nu pot fi reproduse aici. In fond sunt si eu om, are si rabdarea mea o limita, in plus pot spune, precum Elena Carstea--sper ca e bine dupa operatie--"Nu sunt perfecta, nici nu vreau...". In acest fel am pierdut pt totdeauna ocazia de a afla ce voia sa-mi comunice susnumita Raluca. Poate o fi fost ceva f important, menit sa-mi imbunatateasca viata pe vecie.

Acum ma intreb doar: o fi adevarat ca proaspatul avansat in grad, Generalul Ontzanu, nu a facut armata? Adica nu si-a efectuat serviciul militar, obligatoriu pt leatul dumisale.

O fi adevarat ca Presedintele a spus un neadevar (observati cu cata grija imi aleg acum cuvintele) cand a afirmat ca "pt prima oara o companie americana a fost pusa sub comanda militarilor altui stat, si anume a militarilor romani" si ca de fapt lucrul acesta s-a mai intamplat in Balcani acum cativa ani?

O fi adevarat ce spunea Presedintele si anume ca avansarea generalilor fideli Ontzanu, Oprea, Iordanescu nu are urmari materiale (marire de pensie, etc?) Dupa cate stiu o avansare in grad a ofiterilor in rezerva aflati la pensie duce automat la marirea cuantumului pensiei primite.

Niciun comentariu: