joi, 15 octombrie 2009

Yi San=Furtuna la palat Copiii










Daca n-am reusit nici pana in ziua de azi sa vad toate episoadele cu copii din Giuvaerul Palatului de data asta am "reusit" sa pierd numai primul episod. Chiar daca politica "e in tromba" si a cam bulversat programul TVR1 totusi serialul a putut fi urmarit, chiar daca s-a transmis mai tarziu si a fost intrerupt de Breaking News (ne-am dat naibii ca natie, daca in secolele trecute limba vlaha s-a transformat in limba romana cu ajutorul neprecupetit al limbii franceze, limba de peste Prut ramanand limba moldoveneasca --adica impanata cu nenumarate cuvinte imprumutate din rusa, cum am constatat cand ascultam Radio Chisinau-- acum limba romana tinde sa se transforme in romgleza)
Desi unele comentarii citite pe situri straine sustineau ca privitorii s-au plictisit la un moment dat de lungimea serialului (am banuiala ca la noi iar s-a achizitionat varianta cu episoade mai lungi decat cele de la MBC, 77 la numar dupa unele surse, deci la noi vor fi probabil cel mult 60) mie imi place cum a inceput. Am citit ca regizorul a folosit cam jumatate din echipa de la Giuvaerul Palatului (probabil pt ca deja era familiarizat cu actorii si actritele) si am recunoscut deja niste ministri care joaca si aici rolde demnitari iar fosta Madam Choi e acum mama printului Lee San.

4 comentarii:

Belle de Jour spunea...

http://sillok.history.go.kr/main/main.jsp
din pacate sunt in coreeana dar au si un istoric ala acestor cronici in engleza
pacat ca nu stiu coreeana :( au digitalizat intreaga colectie
:)
o seara perfecta
sa stii ca ma uit si la serialul asta
:)

Viorica spunea...

Aici http://resources.library.georgetown.edu/libdata/rqs.phtml?subject_id=84
gasesti un Online Korean-English & English-Korean Dictionary :D :D :D
Si o Enciclopedie corehttp://www.encykorea.com/eana pe care o poti consulta dupa ce studiezi dictionarul, ca e in "limba aceea". :D
Sa nu te superi pe mine, iti dai seama ca fac haz de necaz, dar deh,nu putem cunoaste toate limbile pamantului.

"sa stii ca ma uit si la serialul asta"
si eu.

Viorica spunea...

Uite ce scrie la horoscop(unulpersonalizat in functie de aspectele facute de pozitia planetelor din prezent cu cele de la nastere

Mercury Opposition Mercury
Oct 16, 2009

There's nothing anyone can do right now to make you think for a second before expressing your thoughts. Fortunately, you'll be so darned entertaining (even if you happen to stumble a bit with your sentiments) that no one will mind. They'll be laughing too hard to get mad.

Asta am citit-o DUPA ce am scris cele de mai sus.

Belle de Jour spunea...

:)
da...
:)
merci de linkuri
sa faci maine o vizita
am sa pun o surpruza pentru tine pe blog
o noapte frumoasa
:)