joi, 20 noiembrie 2008

Cork, Fotografii facute in2,3 si 4 octombrie

Sotul meu ma intreaba mereu daca nu m-am plictisit lucrand de atata timp sa public poze. Raspunsul invariabil e nu. Adevarul e ca revazand pozele imi amintesc acele momente in care, aflandu-ma intr-un oras nou, descopeream mereu lucruri interesante. Bineinteles ca si aici se petrec lucruri interesante, doar suntem in plina campanie electorala, dar parca e mai relaxant sa-mi amintesc de excursii decat sa ma stresez de pe acum pt ca iar vom fi dezamagiti dupa alegeri, sau sa casc gura la tot felul de vedete prefabricate sau nu si la pseudomondenitatile lor.

In plus am inceput sa citesc "Vindecatorul" lui Sebastian A. Corn, gasit cu oarecare greutate la Libraria de pe Iuliu Maniu, unde am exercitat o mica presiune asupra vanzatoarei spunandu-i ca puteam sa-l cumpar de pe net la un pret mai redus (era adevarat) dar ca prefer sa-l cumpar din librarie (si asta era adevarat) si atunci s-a indurat sa caute cartea in computer, sa vada ca are 2 exemplare si sa rascoleasca prin strafundurile unui raft de unde a scos minunea dorita. Mai stau in asteptare "Rama" lui Arthur Clarke (am citit volumele 2, 3 si 4 din tetralogie dar tocmai pe primul nu l-am gasit la British Council) si un f gros volum din Dune editie integrala (am citit o parte din el, in traducere, dar unul din motivele pt care am invatat limbi straine a fost ca mi-am dorit sa nu existe intermediari --urasc intermediarii, mai ales pe cei din piete-- intre mine si opera originala).

Dar o sa fac asta mai pe indelete cand o sa termin cu multele poze facute in Cork si Germania, deocamdata mai am de semnalat niste albume publicate: Cork 2oct08 , Cork 3oct08 ,daca vreti sa recititi ce m-a impresionat atunci puteti sa mergeti aici , precum si Cork 4oct08 .Pentru ca excursia din 4 octombrie a fost f lunga nu mai rescriu aici tot ce am vazut, descrierile le gasiti aici iar aici am consemnat o f frumoasa legenda a Lacului Cork.
,

2 comentarii:

Anonim spunea...

Atata iti trebuie, sa te plictisesti sa pui poze ! Sa vezi atunci ciufuleala ! ;)

Viorica spunea...

Adica o sa raman cheala cand se termina pozele :((( ?