marți, 18 noiembrie 2008

Noutati pe Picasa

Din noianul de poze facute am mai compus cateva albume. Am inceput sa ma descurajez vazand ca am ajuns abia la 27 septembrie iar valul de fotografii incepe sa-mi ajunga pana la gat, in curand tinzand sa ma innece. Mi s-ar putea reprosa ca nu ma obliga nimeni sa pun poze pe net, si asa si e, daaaar, pt ce am facut eu de atatea ori click pe aparatul foto si pe tastele computerului daca nu se bucura si altii vazand macar in poze ce am vazut eu viu si natural?

Deci le-a venit randul pozelor facute pe 23 septembrie , o parte din cele facute pe 25 septembrie si cele facute pe 26-27 septembrie.

Ca sa va reamintiti ce impresii am asternut in jurnal atunci puteti sa revedeti jurnalul (daca nu v-ati plictisit deja de lungile lui articole) aici si aici . Spun asta pt ca, in timp ce-mi publicam jurnalul, am primit reprosuri ca frustrez cititorul pt ca povestesc mereu ce am mai pozat dar nu pun nici o poza. Intre timp am posibilitatea sa pun poze, dar e posibil ca cititorii sa fi uitat ce reprezinta ele, iar eu as vrea sa mai apuc cateva ore de somn noaptea, deci nu mai am tragere de inima sa reamintesc ce mi s-a parut mie demn de semnalat prin pozele facute.

Am mai facut un album si cu fotografii ale Catedralei Fin Barre. Si am sa contrazic chiar acum cele scrise mai sus pt ca vreau sa spun ca atunci cand am vazut catedrala mi s-aparut un monument de arhitectura deosebit de valoros, mai ales prin multimea de statui si decoratii ale fatadei. Intre timp am vazut Domul din Koln iar admiratia mea pt catedrala corkeza s-a mai diminuat, dar e inca vie.

Si asa, in timp ce lumea se strofoaca cu (cacofonie intentionata) uninominalitatea alegerilor baba se piaptana cu poze si amintiri.
Si cat as vrea sa apuc sa povestesc despre cum am fost in campanie electorala la ultimele alegeri din iepoca de aur! Ce vremuri, ce bataie de joc! Oricat se straduiesc tovarasii de acum (si nu ma refer numai la Mizileasca cea mica) nu reusesc sa atinga maretele culmi ale ipocriziei de atunci.

Vreu sa spun ceva si despre lehamitea unora de a merge la vot. Am aflat ca in colegiul nostru ar candida insusi EL, Regele Paranoiei, cel ce a facut atata circ cand cu Raportul Tismaneanu. Credeti ca e cazul sa stau acasa si sa-i dau o sansa?

Niciun comentariu: