marți, 25 noiembrie 2008

Albume cu Grafitti si Pictura Murala

Printre temele urmarite atunci cand faceam fotografii un loc important l-au ocupat grafittiurile si pictura murala, de aceea am doua foldere doldora de fotografii din care am scos mereu cate putin spre publicare. Azi am hotarat sa las un singur subfolder nepublicat, veti intelege mai tarziu de ce, sau poate veti ghici daca veti reciti ce am scris pe 19 octombrie.

Intre timp, publicand un album intitulat Copiii salveaza lumea am inteles atat cauzele crizei financiare actuale (mai exact cine se face vinovat de producerea ei) cat si care e solutia.

E f simplu, chinezii au descoperit secretul de mii de ani, se gaseste in orice manual de Feng Shui. Scrie acolo ca daca lasi ridicat capacul de la toaleta, robinetele sa picure si usa de la WC deschisa toata agoniseala se duce pe apa Sambetei (ma rog, ei vorbesc numai de apa, doar la noi e sambata vinovata, la ei indicatia din Feng Shui se aplica in toate zilele saptamanii). Acum spuneti si voi: cam cati barbati din lumea asta mare lasa jos capacul de la toaleta dupa ce se usureaza? Ei, si asa am descoperit vinovatii de criza financiara.
Acum solutia e la indemana oricui: Instalatorul Polonez sa repare toate clantele de la usile salilor de baie si sa inlocuiasca toate garniturile defecte; nevestele, fiicele, mamele, surorile, iubitele, amantele sa plesneasca toti barbatii de cate ori lasa capacul ridicat si gata, bunastarea se va reintoarce in toate casele.

Am mai publicat alte 4 (patru) albume: unul mai bogat cu peste 100 de grafitti ,unul cu pictura murala si grafitti , unul numai cu pictura murala si unul numai cu grafitti.

Data viitoare voi publica din nou albume din excursii dar mai am albume cu teme. Iar pe cei care se indoiesc de valabilitatea solutiei gasite de mine pt criza mondiala ii invit sa vada ce etichete am pus acestui articol.

2 comentarii:

LiaLia spunea...

Eu te-am luat f în serios, am strâns tare robinetul, am lăsat şi capacul, nu doar colacul jos şi pt puţin noroc în plus, am călcat şi în răhăţelul motanului Miqui. Mâine trag un loz :D

Viorica spunea...

Abia astept sa tragem o betie cu banii pe care o sa-i castigi