vineri, 7 noiembrie 2008

Alte albume publicate pe Picasa

Am fost mai harnica zilele acestea si am publicat 4 albume cu imagini din Cork, dupa cum urmeaza:
http://picasaweb.google.com/viorea4u/CorkInDrumSpreSupermarketulLidl4sept08#
http://picasaweb.google.com/viorea4u/CorkExcursieLaBlackrockCastle6sept08#
http://picasaweb.google.com/viorea4u/Cork1112sept08MergandSpreSuperValu#
http://picasaweb.google.com/viorea4u/CorkCartierulDeSud11sept08#

In lungile dari de seama despre ce am facut in Cork la data ce apare si pe album am povestit si cam ce am fotografiat si unde. Intr-unul din articole am facut greseli geografice facand comparatii intre cartierele de vest si cele de est. De fapt era vorba despre cartierele din nordul orasului (Catedrala Sf Maria apare in ghidurile turistice cu denumirea de North Cathedral), mai saracute, daca nu chiar sarace deadreptul, locuite pana la independenta preponderent de irlandezi, si cartierele din sud, mai bogate, locuite atunci mai ales de englezi. Daca observatiile mele sunt corecte pe langa North Cathedral si mai ales in Shandon (se vede pe harta din satelit unde e Shandon) locuiesc acum imigranti de origine africana sau asiatica, prin asiatici intelegand indieni sau pachistanezi.
Despre Lidl am aflat de curand ca e un lant de supermarketuri, cu filiale in Italia, de exemplu.
In albumele mele vor aparea din cand in cand poze de avioane, m-a fascinat zborul lor la atat de mica inaltime si am incercat, uneori cu succes, sa imortalizez imaginea lor cu ajutorul camerei foto.
In cartierele din nord sunt f multe case in forma de vagon, urate, dupa parerea mea, proprietatea municipalitatii, care le-a dat spre folosinta celor nevoiasi. Unele din ele, nu stiu din ce motiv, erau oblonite, am trecut intr-o zi pe langa o casa care tocmai se inchidea. Partidul muncitorilor se intreba, retoric cred eu, de ce sunt case "boarded" cand 5000 de oameni nu au locuinta.
Am un album separat cu flori si copaci, deasemenea mai am albume cu pictura murala si grafitti. Mai am inca mult de lucru pana sa public tot ce se merita din pozele facute.
Fotografiile nu le-am facut numai pt mine, ci ca sa se bucure si eventualii mei cititori de cele ce am vazut eu.
Desigur, eu prezint doar un coltisor de realitate, poate ca atunci cand ati citit articolele v-ati imaginat lucruri mai spectaculoase sau mai frumoase, poate arta fotografica asteapta alt autor sa prezinte orasul in care am locuit aproape doua luni (adica eu nu ma pretind artista de fotografii, sa fie clar).
Si sa stiti ca am inceput sa ma uit la stiri, sa ascult radio, as avea destule de comentat despre "uite greva, nu e greva" si alte evenimente la zi, dar acum am alte treburi, mai importante (pus muraturi, spalat rufe, prelucrat si publicat poze, etc).

Niciun comentariu: