miercuri, 19 noiembrie 2008

Nesimtire de Romania

Asa scria (poate mai scrie inca, pt ca eu am cedat nervos si am inchis televizorul) pe ecran la Realitatea TV. Si au dreptate, e revoltator cata nesimtire poate fi etalata pe micul ecran.

Pt cei care nu au urmarit emisiunea o sa spun ca se discuta cazul judecatoarei (din pacate, inca in functie) care, fiind prinsa fara acte si beata la volan dupa ce a facut o tamponare, a gasit o chicitza (dupa parerea mea, desi neavizata, cat de poate de trasa de par) care sa le permita procurorilor care au facut ancheta (corb la corb nu-si scoate ochii) sa dea verdictul NUP. Dar, in loc sa multumeasca celor de sus (ca nu pot spune Celui de sus) ca a scapat basma curata si nu a patit la fel ca nenumarati soferi care, fiind in situatia domniei sale dar fara testicole atat de mari la dispozitie, au fost condamnati, a impins nesimtirea pana la cotele cele mai de sus dand EA in judecata politistii pt agresare, incercand (si probabil reusind, in tara noastra in care justitia a constituit punctul nevralgic al admiterii in UE e f posibil) sa obtina condamnarea lor, cu ajutorul neprecupetit al colegilor (vezi paranteza de mai sus, cea cu corbii--cucofonie dorita).

Dar nu judecatoarea a fost prezenta la emisiune ci avocata ei, care ar putea face oricand concurenta la aroganta, rea vointa si ...vezi titlul, altor personaje care polueaza micul ecran prin agresivitate, lipsa de respect si suficientza.

Oricat de putin simpatic mi-ar fi Micul Titulescu ("pus la punct" in cel mai pur stil mahalagesc de avocata cea impertinenta) trebuie sa-i dau dreptate atunci cand isi exprima opinia ca un asemenea specimen ca judecatoarea in cauza nu are ce cauta in magistratura pt ca cazul (cacofonie intentionata din partea mea) ei demonstreaza ca colegii (again) au gresit luandu-i apararea, protejand-o si creind impresia in randul populatiei, si mai ales al politiei, ca unei judecatoare ii este permis orice, inclusiv sa incalce legea.

Niciun comentariu: