miercuri, 19 noiembrie 2008

Ultimele albume de fotografii facute in luna septembrie

A dat Domnul si am reusit sa public toate albumele facute in septembrie. Ultimele publicate sunt cele din 30 septembrie , dar (na, ca m-am laudat degeaba) au mai ramas fotografiile facute la Crawford Art Gallery, unde am facut douavizite si intentionez sa fac un album numai cu pozele facute acolo. De asemenea la Lacul Cork am fost de doua ori si mi s-aparut mai util sa fac un singur album cu pasaretul de acolo.

Cine acitit jurnalul stie ca pe 28 Septembrie am fost la Blarney si am facut doua dari de seama amanuntite cu ce s-aintamplat atunci publicate aici si aici. Deocamdata las eventualilor privitori placerea de a descoperi avertismentul despre taur si podul acoperit de iarba, ca si Piatra Elocintei si celelalte minunatii din albumul Excursie la Blarney , poate o sa am candva timp si tragere de inima sa reiau la puricat cele 198 de fotografii din acest album (gata, v-ati speriat si nu mai vreti, pacatul vostru) si o sa scriu ici colo cateva explicatii sub poze.

Pentru ca am amintit in mai multe randuri despre animalele pecare le vedeam pasunand pe langa Complex, am facut si cu ele un album , alegand drept coperta un taur care mi s-a parut ca ar fi putut deveni periculos daca nu ne-ar fi despartit un gard solid.

Niciun comentariu: