joi, 27 noiembrie 2008

Impresii de campanie. Electorala.

Orice campanie implica o lupta. Fie cu morile de vant http://google-viorica.blogspot.com/2008/11/ce-verde-era-valea-mea-cum-am-candidat.html , fie cu boala http://google-viorica.blogspot.com/2008/06/13.html .De data asta ma lupt numai cu publicarea pozelor facute in Irlanda.


Dar din cand in cand, din turnul meu de fildes tapetat cu poze, mai trag cu ochiul sau urechea la zanganitul, mai mult verbal, dar si pugilistic, al campaniei actuale. Ba chiar mi se intampla, iesind pe usa, sa ma impiedic de o gramajoara de materiale electorale portocalii. Primul impuls a fost sa le fac cocolos si sa le arunc la cos. Pe urma mi-am zis: " ce vina are hartia?" Le-am luat frumos si le-am pus pe caloriferul de pe scara blocului, sa se mai coaca. Si mi-am amintit cum au justificat unii esecul lui Nastase la prezidentiale: prin supraexpunere. Si cum agresivitatea portocalie se manifesta si prin supraexpunere....


Seful galbiorilor e induiosator cum face el planuri guvernamentale pt anii ce vin, de parca ar avea lipit de turul pantalonilor, cu acel adeziv care unea pe vecie cele doua bucati de coada de lopata (nu de topor) scaunul de premier.

Imbujoratilor le-a mai venit inima la loc dupa disperarea care ii cuprinsese acum 4 ani vazand ca ugerul gras al Uniunii Europene le scapa nemuls printre degete (intre timp s-au repliat, ca doar politica e politica iar afacerile afaceri, profitul nu cunoaste limite partinice) si s-au aliat din nou cu "solutia imorala" si se vad deja carmuind tara, indiferent de ce zice Marinarul Sef.


Romanii ocrotiti de Dumnezeu nu mai incap pe usa de cata dreptate duc in brate iar Romanii cei mari ameninta in dreapta si in stanga, doar doar i-o lua cineva in seama.


Verzii striga, cum altfel, in pustiu (dupa atatea defrisari) iar popularii (parca) cred ca am uitat cum se gudurau ei pe langa rosiori la legerile trecute.

UDMR (ar trebuit alb la mijloc, dar fondul, nu fontul, nu ma lasa) e convins ca si in anul 3168 va face parte din guvern, datorita profesionalismului, seriozitatii si devotamentului pt patria muma.

Bun, in conditiile astea eu, hac, cu cine votez? Am sa ascult indemnul lui Tudor Chirila si am sa votez raul mai mic. Si cum sunt pensionara iar pensia mi s-a marit de curand....

Dar stai, parca vine criza! Ce-o sa se mai aleaga din pensia mea? Dar din promisiunile tuturor politicienilor?

Vorba lui Caragiale: "Din aceasta dilema nu putem iesi".

Niciun comentariu: