miercuri, 5 noiembrie 2008

Albume noi de fotografii

Am facut multe poze cand am fost in Cork, asa cum am scris si in jurnal, mi-a placut sa merg pe jos si sa fotografiez ce mi s-a parut mai interesant. Unele cladiri, mai ales catedralele si bisericile, le-am pozat de mai multe ori, din diferite unghiuri, cautand sa surprind si unele detalii mai interesante. Pe masura ce coboram de pe colina incercam sa fotografiez si panorame, imi parea rau ca aparatul nu are un obiectiv mai bun. Unele poze au iesit mai intunecate, le-am prelucrat pe un computer inca mai vechi decat cel de pe care scriu acum, cu ecranul deja innegrit, si acum vad ca le-am dat prea multa luminozitate, si nu mai pot sa le "intunec", pt ca nu mai am acel program la dispozitie.
Sper ca aceste albume, facute pe 2 si 3 septembrie, o sa placa si altora macar un pic, daca nu se poate atat cat mi-au placut mie.
http://picasaweb.google.com/viorea4u/Cork2sept08#
http://picasaweb.google.com/viorea4u/Cork3sept08#

Niciun comentariu: