miercuri, 5 noiembrie 2008

Jurnal de calatorie Multumiri

Acum, cand am incheiat jurnalul, am inteles de ce multe carti au o pagina speciala de multumiri.
Nu din spirit de imitatie, ci pt ca simt ca e necesar, vreau sa public si eu pagina mea de multumiri. Le voi pune asa cum imi vin in minte, nu in ordinea importantei.
Vreau sa le multumesc fiicei mai mici, ginerelui si nepotelei pt ca mi-au dat prilejul sa fac aceasta calatorie, ca si pt aparatul foto primit in dar, pt ca au facut tot posibilul sa lucrez la calculator si pt ca m-au iertat cand am stricat calculatorul cel bun, pt rabdarea pe care au avut-o cu mine.
Vreau sa-i multumesc sotului meu pt ca, facand economii, lucru de care eu nu sunt capabila, am putut sa-mi permit sa cumpar "parafernalia" necesara pt facut si transferat poze.
Ii multumesc fiicei mai mari pt ca mi-a recomandat-o pe Ciupercutza, ca si pt observatiile facute in ce priveste redactarea articolelor, am inteles ca au devenit mai citibile.
Ii multumesc Ciupercutzei pt imboldul dat in continuarea acestui blog, pe care-l cam abandonasem intr-o vreme, si schimbarea continutului sau, ca si pt toate indrumarile date in materie de bloggerit.
Le multumesc tuturor celor care au trimis comentarii, chiar daca nu le-am publicat pe toate.
Le multumesc tuturor celor care au citit insemnarile mele si nu s-au plictisit (ba chiar si celor care le-au citit din respect pt mine, chiar daca s-au plictisit).
Ii multumesc si lui Dono ca m-a pus pe blogrollul lui pt ca, din zecile de mii de persoane care ii acceseaza blogul, cateva se ratacesc si pe al meu.

9 comentarii:

Anonim spunea...

cu placere :)

Anonim spunea...

Si eu multumesc celor ce le-ai multumit pentru ca ai avut pentru ce le multumi ! :D

Anonim spunea...

Imi mentin in continuare sfatul sa continui acest blog :) Chiar daca din cauza povestilor lungi din Cork faceam ore suplimentare la birou :)))

Am si eu o mare nedumeririe: cine e fiica ta cea mare??? Cea care ma citeste si eu nu stiu ... Vreau doar sa-i spun ca are o mama tanara si cool ;)

Viorica spunea...

@ciupercutza
Multumesc pt sfat. Fiica mea cea mare are un comentariu chiar aici. In Cork am fost la fiica cea mica.
@fyt esti inclus la multumiri

to-morrow spunea...

De ceeeee? De ce nu mai stai acolo,, in Irlanda??? Povesteai atat de bine! Spune macar ca te vei intoarce....

Viorica spunea...

Draga mea to-morrow, eu acolo am fost doar musafir, si stii si tu cum e cu musafirii, sunt ca pestele, daca sta prea mult.....
Nu stiu daca o sa ma mai intorc, nu depinde de mine.
Imi pare rau daca te-am dezamagit.

to-morrow spunea...

Nu m-ai dezamagit deloc. Imi imaginam cum e pe acolo, cu ajutorul tau. Sunt sigura ca ai sacul plin cu povesti din Irlanda (si poze, eventual), asa ca astept cu nerabdare articolele tale.

Anonim spunea...

iar noi iti multumim pentru ca ai scris toate astea si iti uram sa mai scrii jurnale de calatorie, mai ales daca ajungi prin tinuturi celtice! (dar nu numai!!!!!)

Viorica spunea...

As vrea eu sa mai am ocazia sa mai scriu jurnale de calatorie dar deocamdata nici la balta unde a mers sotul meu nu am mai ajuns, pt ca nu s-a indurat sa ma tina afara pe frig, si bine a facut, pt ca a inceput sa ma ajunga oboseala.