joi, 6 noiembrie 2008

Piticii de gradina

Cand mergem pe DN2 spre Urziceni trecem pe langa o curte plina de pitici de gradina, ba exista chiar si un cal in marime naturala care cred ca e tot din ipsos. Nu stiu daca Ciupercutza http://ciupercutza.wordpress.com/ si-a procurat de acolo piticul ei de gradina, dar eu m-am hotarat inca de la plecarea in Irlanda sa ma uit cu atentie in gradinile oamenilor si sa pozez piticii intalniti. La inceput n-am prea gasit pitici propriu zis, doar niste statuete din diverse materiale. M-am bucurat mult cand am gasit primii pitici, vreo 3. Dedic albumul publicat la http://picasaweb.google.com/viorea4u/PiticiiDeGradina#
Ciupercutzei si piticului ei.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imi plac mai mult decat piticii animalutele - testoase, veverite, ratonei etc. :D

Anonim spunea...

Ha ha .. ce de pitici :)) Ma uitam pe poze in speranta ca-i gasesc o nevasta lui Pavel, dar se pare ca nu exista pitice ... :))

Multumesc, Vio!

LiaLia spunea...

Niciodata nu stiu daca sa incadrez piticii la "arta la scara fff mica" sau kitch. Dar sunt amuzanti :) Mama are vreo 4 prin curte, plus o gasca :D

Viorica spunea...

@fyt si mie
@ciupercutza poate gasesti o statueta de gradina
@lialia sa-i traiasca!