vineri, 28 noiembrie 2008

Faika

Faceti cunostinta. Ea e Faika.

Dupa mai bine de o luna de cand nu mai vine la mine cand scriu la calculator, cersind mangaieri si undivided atention, mi-e tare dor de ghemotocul asta mic, atat de jucaus si de curios.
N-am vazut in viata mea o pisica 9de fapt e doar un pui) atat de curioasa. isi vara boticul ei mic peste tot, vrea sa vada ea tot, sa stie ea tot.

Daca n-ar fi atat de departe poate ar deveni candva o buna sotie pt Miqui al Liei. Are totusi un defect: nu prea stie sa se dea elegant jos de pe casa si risca sa o pateasca candva. De fapt a si patit-o odata, a zacut cateva zile de am crezut ca o s-o pierdem.

Dar vorba lunga saracia omului (d-aia nu sunt eu bogata), cine vrea mai multe poze cu Faika si prietena ei poate merge aici.

3 comentarii:

Anonim spunea...

:) O scumpa si o draguta! Miqui s-ar bucura, in ciudatenia lui morocanoasa, de asa o nevasta, dar doar sufleteshte, fizic s-a resemnat deja :)) Lia&Miqui

Realitatea lui Petria spunea...

Mie imi plac mai mult cainii.

Viorica spunea...

@lia&Miqui
Adica....bietul de el...
@Realitatea lui Petria
Fiecare cu placerea lui
Miauuuu!