marți, 25 noiembrie 2008

As vrea

As vrea sa am mii de degete cu care sa sterg lacrimile celor necajiti.
As vrea sa am mii de brate cu care sa imbratisez pe toti cei care se simt singuri si nefericiti.
As vrea sa am mii de ochi sa pot vedea toate minunile lumii acesteia.
As vrea sa am mii de urechi cu care sa aud toate melodiile incantatoare.
As vrea sa am o inima uriasa in care sa incapa toti cei ce merita sa fie iubiti.

Dar ce monstru as fi daca mi s-ar indeplini toate aceste dorinte!

Cred ca e mai bine sa fiu doar un om care se bucura de viata si se intristeaza numai atunci cand e cazul.

4 comentarii:

Anonim spunea...

foaaarte frumos :)
dar n-ai fi un monstru, doar ca ai arata un picutz mai ciudat...

Viorica spunea...

Mihaela a scris pe email:
Draga Viorica,
mi-a placut enorm textul tau (nu shtiu la ce categorie literara sa-l includ) cu "ash vrea..."
Itzi multzumesc pentru el...

LiaLia spunea...

Cu aşa un "monstru" poate ar învăţa şi oameni că fiecare dintre noi poate să şteargă măcar o lacrimă, poate îmbrăţişa un om singur, poate vedea câte lucruri atât de simple şi de minunate sunt în jurul nostru, poate auzi muzica fără să cânte neapărat la un aparat, poate oferi iubire ca să primească iubire. Poate ... Îţi mulţumesc din suflet pentru cuvintele astea.

Viorica spunea...

@Diana
numai un pic?
@lialia
pentru putin