vineri, 28 noiembrie 2008

Obsesii

Trebuie sa spun de la inceput ca pozele din aceste albume nu sunt inedite (inedit= nepublicat pana acum), asta pt ca persoanele f ocupate sa nu mai piarda timpul cu ele.

In timpul sejurului in Irlanda am urmarit anumite teme: grafitti si pictura murala (nu va speriati, nu le republic, sunt si asa prea multe, dupa cum mi s-a reprosat in particular), avioane (in acelasi mesaj particular mi s-a spus, citez: "observ o gramada de poze postate in plus, aiurea, care din punctul meu de vedere strica ansamblul, ca de exp. vreo 6 cadre cu un avion pe cer, care poate fi vazut pe orice cer", bineinteles ca semnatara mesajului n-a incercat niciodata sa fotografieze macar un avion ca sa vada cat de greu e, ca doar avionul nu sta locului pe cer sa-l pozez eu), copii in uniforma (uneori am cerut voie mamelor sa le pozez copilul, nu am pus poze cu nepotica pt ca nu-mi da voie mama ei), muncitori (unul chiar mi-a zambit si mi-a multumit dupa ce l-am pozat), muzicanti de strada (la inceput m-am jenat sa-i fotografiez, de aceea apar mult mai putini decat am dorit) si last but not least Estuarul Douglas River (in acest album sunt unele poze inedite), identificat ca atare destul de tarziu si pe care il vedeam zilnic de la fereastra, am o neimplinire ca n-am ajuns pana acolo.

Niciun comentariu: