luni, 24 noiembrie 2008

Mare Ti-e gradina...

Stiati ca exista o orhestra care canta din legume? Nu e nici o gluma, orhestra se numeste The Vienna Vegetable Orchestra (asta e, cum nu stiu germana informatia am gasit-o in engleza) si consta din 11 muzicieni, un inginer de sunet si un artist video, cum spune Morgen Jahnke, intr-un articol, s-a format in 1998 si de atunci a lansat doua CD si a dat concerte in Europa si Asia. Daca cineva e curios sa stie cum suna orhestra sa mearga la Geekygourmet , unde va afla si ca dupa concert spectatorii sunt serviti cu supa de legume (nu din instrumente, desigur).
Mie mi-a placut grozav videoclipul.

Si mergand la situl Morgen Jahnke al carui link l-am pus mai sus am gasit un link la umor despre matematicieni. Trec peste faptul ca e localizat in Utah, unde am locuit de doua ori cate sase luni, si o sa traduc una din multele glume:

Un matematician, un fizician si un inginer calatorind prin Scotia au vazut pe fereastra trenului o oaie negra pascand.
"Aha", a zis inginerul, "observ ca oile scotiene sunt negre".
"Hmm", a zis fizicianul "vrei sa zici ca unele oi scotiene sunt negre"
"Nu" a zis matematicianul. "Tot ce stim este ca exista cel putin o oaie in Scotia si ca cel putin o latura a acelei oi e neagra"

Niciun comentariu: