sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Zoo Baneasa 7 Noiembrie 2010 Partea III-a

Cand a murit Cookie, perushul nostru vorbitor, am suferit atat de mult incat atunci cand vedeam alti perushi simteam ca mi se rupe inima in piept. Dar timpul se dovedeste intr-adevar un mare vindecator, pt prima data am putut privi la perushii din pavilionul cu papagali fara durere. Ramane pavilionul meu preferat, chiar daca atunci cand am ajuns acolo incepusem sa obosesc. Imi plac grozav pasarile acestea atat de colorate si de galagioase (de fapt mai mult caraitoare) si stiu deja ca cele mai multe din ele au o personalitate distincta. Chiar si tucanii par bine integrati in acest ambient.







In Zoo exista mai multe amenajari pt pasari acvatice dar, desi pe harta apar si flamingo si-mi amintesc ca era un card destul de mare, de data asta n-am vazut nci o pana de flamingo, in schimb am vazut berze si pelicani. Despre gaste si rate nu mai vorbesc, au devenit deja o banalitate de cand s-au amenajat lacuri speciale pt ele in parcuri, nu mai pun aici poze, le gasiti pe Picasa, la linkul din partea I.





Special pt copii o casa a fost decorata, cam kitchos dar adecvat, cum am mai spus in partea I, cu animale colorate strident, in acelasi stil intampina gradina vizitatorii inca inainte de a intra.






4 comentarii:

sara spunea...

Nu stiu cand mai aveti timp sa va plimbati prin aceste locuri frumoase...
Cum altfel sa vedem noi,provincialii,capitala,decat prin intermediul d.voastra.
:-)
Ati vazut ultimul film cu KNG?
E deosebit...
aaa,era sa uit:Saptamana viitoare avem brigada in scoala,vor sa-mi inchida gradinita,ce mai spun astrele?(sunt varsatoare..."copilul nebun al lui Uranus" )
:-( sau :-) ?

Viorica spunea...

Eh, cum sa n-am timp? Sunt pensionara!

Te referi la Bad Guy? Am si scris despre el...

Draga mea, eu nu sunt astroloaga, am cateva cunostinte, atat.

Nu stiu ce sa spun in legatura cu gradinita, parca se tot spune ca se vor da afara bugetari, doar n-or sa-i dea pe ai lor....

Dar cine stie, poate treci cu bine si de hopul asta.

sara spunea...

Ma refeream la Lovers vanished,daca te uiti la mine in blog gasesti rezumatul si o pagina care duce la filmul cu subtitrare in romana.Nu e serial,dureaza cam 100 minute...
Sper si eu sa trec cu bine de inspectii...

Viorica spunea...

Mersi, nu stiam de el.
Pt ca mie imi place Kim Jae Wook din Bad Guy, unde a jucat si KNG, m-am uitat la "Mary Stayed out all Night" sau "Mary, marry me!", o comedie draguta care se transmite pe KBS, au transmis numai primele 2 episoade.
L-am vazut pe
http://www.natnatvip-online.com/2010/11/mary-stayed-out-all-night-episode-1-english-subbed/
http://www.natnatvip-online.com/2010/11/mary-stayed-out-all-night-episode-2-english-subbed/