miercuri, 10 noiembrie 2010

Bani aruncati

N-am terminat cu ventilarea frustrarilor mele. Primul lucru care s-a petrecut in vecinatatea noastra in anii 90 a fost "reabilitarea" unei portiuni din strada noastra. Sotul meu a remarcat ca strada era pavata cu bolovani solizi, de rau, peste care s-a turnat asfalt. Bolovanii au fost luati si dusi intr-o dirtectie necunoscuta si au fost inlocuiti cu pietris.

Rezultatul a fost cel prevazut de sotul meu (ce vreti, cap de inginer) anume in scurt timp acea portiune de strada a devenit impracticabila din cauza nenumaratelor gropi pe care onor primaria le scuipa din cand in cand cu un amestec de pietris si putin, dar putin de tot asfalt, cat sa le coloreze in gri, cica scopul era sa le repare. Bineinteles ca pietrisul o lua razna rapid de tot iar gaurile se cascau la loc, parca si mai mari.

De catva timp iar e santier pe strada mea, iar se sapa transee, iar se preseaza, presara, pietris (ba chiar la un moment dat am fost convinsa, dupa aspect, ca e vorba de petris margaritar, de cel care se pune in jurul filtrelor din puturile de apa ca sa lase apa sa circule in voie prin stratul respectiv fara sa colmateze interstitiile filtrelor, ce vreti, am lucrat ani buni in alimentare cu apa), dar mi-am zis ca or fi stiind constructorii ce fac.

Dar cand am vazut ca ataca alt segment de strada, pavat cu bolovani solizi, de rau, peste care a fost turnat asfalt, ca indeparteaza bolovanii si pun in loc pamant (e drept ca il compacteaza) si pietris am inceput sa am dubii in ce priveste soliditatea lucrarilor facute, mai ales ca asfaltul turnat pe portiunea declarata terminata e abia vizibil, pietrisul insa a inceput deja sa sara si sa se deplaseze de sub rotile masinilor care au inaugurat lucrarea.

Si atunci cum sa nu cred ca banii dati pe lucrarea respectiva sunt de fapt bani aruncati? Aruncati in buzunarele profitorilor de partid si de stat, avand in vedere ca primarul nostru e pedelist.

Un comentariu:

Sebastiana spunea...

corect... din pacate aveti dreptate, o adevarata aventura sa mergi pe drumurile din Romania...