marți, 9 noiembrie 2010

Probleme tehnice

V-am amenintat deja ca o sa incep sa public textul ppsului primit de la Dana, pps postat pe Nicepps.
ma bucur insa ca nu m-am grabit sa o fac pt ca, dupa ce am primit doua atentionari ca Feed-ul nu se mai actualizeaza (nu e prima oara, data trecuta a durat 6 luni si rezolvarea, cu ajutorul lui Dan Selaru, a fost f simpla) a trebuit sa ma zbat o groaza, ajungand ca pt cateva secunde sa cer stergerea lui, din fericire Feedburner m-a anuntat ca "moara" lui (chiar asa a scris, mill) nu mai macina si am revenit la sentimente mai bune.

Facusem fara sa stiu o greseala grava (mai am si altele, sper totusi ca Feedul sa functioneze fara sa mai umblu la redactari, pt ca pe astea chiar nu stiu cum sa le repar) copiind texte de pe Word (atentionare pt incepatori: copiati textele pe un notepad si pe urma pe blog) si, inca si mai rau, am copiat texte si imagini direct dintr-un ppt, cel cu Inventii de la "Viitorul suna bine". Am vazut inca de atunci ca ceva nu este in ordine, pt ca acel articol a aparut singur pe o pagina.

Am aflat cu surprindere ca Feed-ul are o limita de 517KB, deci daca pun din greseala o poza de 1MB, cum mi s-a intamplat pe Picasa, adio Feed. Pt neinitiati Feedul e acel site care trimite abonatilor pe  email, prin intermediul iconitei din stanga blogului ultimele articole publicate pe blog, incat abonatul nu mai vede tot carnatul de liste si alte alea din stanga blogului.

Deci am sa public in mai multe fragmente (feedul tocmai mi-a demonstrat ca vorba lunga saracia omului, l-am setat eu sa publice cel mult 3 postari, dar cine stie cand mai depasesc iar limita incercand sa fac tot felul de sinteze pe diverse teme) textul cu Antioxidantii dupa ce o sa-l copiez frumos pe notepad. Culmea e ca am doua notepaduri intitulate ciorne blog, dar mi-a fost lene sa le folosesc ca sa copiez pe ele, cum faceam pana acum, de pe ppt-uri.

2 comentarii:

sara spunea...

am simtit asta ca este si pentru mine,multumesc,cu toate ca folosesc tot timpul notepad-ul.Frumos Cismigiul,nu am fost niciodata,dar cand am sa vin sper sa fie tot toamna...

Viorica spunea...

Sigur ca era si pentru tine :))
Parcurile Bucurestiului imi plac mai mult primavara, dar are si toamna farmecul ei. Cand vii in Bucuresti poate reusim sa ne vedem...