miercuri, 24 noiembrie 2010

Calatoria in Irlanda--Albume de fotografii Part IV

Am fost destul de harnica in materie de publicat albume de fotografii in ultima vreme si acum vreau sa va mai semnalez cateva din cele facute in Irlanda (sper ca nu v-ati plictisit deja). Am sa dau numai cateva adrese, restul in episodul urmator.





Am sa mai spun doar ca pt unele din aceste albume am adunat poze facute in zile diferite, cand am trecut din nou prin acele locuri si am avut surpriza sa canstat, atunci cand a fost vorba de grafitti (ma refer la forma de arta urbana si nu la mazgalelile care au impanzit si la noi multe cladiri, uneori ilustrarea zicalei "numele prostilor pe toate gardurile") ca s-a schimbat peisajul grafic in numai cateva zile. Alteori, cand e vorba de biserici sau catedrala Finbarr, am trecut de mai multe ori pe langa ele dar numai intr-o anume zi am intrat inauntru si am pozat.

Niciun comentariu: