sâmbătă, 6 noiembrie 2010

O fi junk? O fi spam?

Microsoft se strofoaca, prin intermediul lui Windows Live, sa puna la punct un program antispam. In timp ce Google, al carui Gmail e mult mai atacat de spameri, stie uneori mai bine decat mine ce e spam si ce nu e (numai cu JGJ nu am noroc, el continua sa-l bage in spam cu incapatanare, desi chiar si McAfee --antivirusul-- spune ca e safe) Windows Live imi deschide emailul suspect si ma intreaba: e junk (spam) sau nu?

Daca eu nu vreau sa-l primesc apas clar pe junk, chiar daca e vorba de Stiri.rol.ro. Cei de la Rol.ro nu vor sa priceapa nici in ruptul capului (s-ar putea ca spamerul neamului, senator sau deputat ce-o fi, Urban Iulian, din partea PDL bien sur, sa aiba de dat socoteala despre modul lipsit de etica al echipei de la Stiri,rol.ro) ca imi ajunge abonamentul facut prin Gmail si nu am nici o dorinta cat de mica sa le citesc stirile si pe Hot.mail, unde nu m-am abonat.

Dar uite ca azi Stiri.rol.ro are o companie pe masura. Cu intrebarea "va asteptati sa primiti acest mesaj, e sau nu e junk?" s-a deschis emailul de mai jos:

From:  "Engr. Benjamin Akondo"
   Subject:  business
   Received:  10/28/2010 4:13:51 PM

Good day to you.I sourced your email address from an internet
directory.My name
is Engr.Benjamin Akondo, the site inspection director with the ministry of
works and construction and I worked directly with the Minister in
charge of the
Ministry here in Republic of Sudan.

I awarded a contract to a firm worth several millions of dollars a few years
ago. In the course of executing the project the firm discovered large gold
deposit in one of the construction sites. Being the site director I
collaborated with the firm in the mining of the gold on a mutual agreement to
share the proceeds out of which I got a share of $10.5Million dollars.

As a civil servant in this small war torn country, I cannot introduce this
funds into the banking system here considering my meager monthly
income as well
as the code of conduct guidelines regulating civil service here in my country,
Sudan. Presently Sudan is engulfed in a civil crisis and as this crisis
intensified by the day, I decided to contact you to take deleivery of
the money
in cash which i deposited with a diplomatic service here in sudan due to fear
of a possible invasion by the government forces at the Diplomatic building
where this money is. However,it was deposited as a telegraphic equipment with
them,i had to pay a huge amount for the non-inpection tag to make sure
the real
content of the box was not ascertained.

I am presently hiding in a small border village. I therefore solicit for your
co-operation to take delivery of this fund into your custody for any
profitable
investment that will be mutually beneficial. I will be able to arrange all
necessary procedures to ensure smooth movement of this funds until you are in
control of it.

Please let me know if you are interested by return mail and also include your
full names and contact telephone number to enable me call you though it might
be risky leaving this border area to make a call but i will certainly risk it.
I will provide you with more information as soon as you indicate appreciable
interest to deal and as soon I get to a safe location.

Regards,

Engr.Benjamin Akondo
Republic of Sudan. 


Ce ziceti, sa-l ajut pe sudanezul asta atat de necajit si de speriat? Sau sa le recomand celor de la Stiri.rol.ro s-o faca? Sau celor de la Windows Live, care tine de Microsoft?

6 comentarii:

sara spunea...

Draga doamna viorica,dupa multe stradanii am reusit si eu sa-mi fac blog.asta e adresa daca vrei sa -l vezi http://divers.toateblogurile.ro/
Si,pentru ca nu sunt atotstiutoare,am sa te rog daca vrei sa ma pui in tema cu link-urile(am invatat sa dau link la o pagina,dar nu stiu cum sa il modific-adica la tine ,unde sunt date linkuri catre alte pagini scrie de obicei "aici" sau" de la Suzeta" sau altele)Cum faci asta?
astept raspuns

impricinatul spunea...

ajuta-l, ajuta-l, draga vio, ca banii tot la boc ajung!

Viorica spunea...

@ Sara
Ti-am scris raspunsul pe blogul tau, sub Kim Nam Gil :))
@ Impricinatul
Iti inteleg supararea, dar Sara iti e colega de suferinta, tot bugetara, tot...

Viorica spunea...

@ Impricinat
Sorry, m-am uitat la comentariu de mai sus si am facut o confuzie, deh, varsta.
Pe sudanezul asta trebuie sa-l bag undeva, stii tu unde... Ma crede copil mic?

sara spunea...

multumesc,am reusit!Inca mai am multe de invatat,dar cu timpul sper sa le rezolv pe toate.
Nu reusesc sa-mi fac o pagina de contact cu adresa de mail...dar mai ast pentu asta.
Saptamana asta am fost in concediu(la gradinita e vacanta o saptamana si mi-am luat concediu sa pot lucra neintrerupt)si am cam intepenit,ma dor ochii,mana dreapa...dar cred ca asa e la inceput,de acum o las mai moale...

Viorica spunea...

Am avut si eu mult de furca cu acest formular. Am avut unul de la Contactr sau cam asa ceva, dar la un moment dat am facut o manevra gresita si s-a mutat mai sus, dar nu mai incapea in spatiul de langa textul articolului.
Cauta la EmailMeForm.
Trebuie sa te inregistrezi si pe urma sa alegi formularul care-ti convine (poti sa-l iei pe al meu ca model daca vrei).
Din pacate nu-mi mai amintesc exact cum am procedat, stiu doar ca pana m-am prins exact ce trebuie sa fac am facut o multime de incercari, am descarcat si am sters la formulare de am ametit.

E bine sa o lasi mai moale....:)), dar vezi ca esti inca tanara....