miercuri, 24 noiembrie 2010

Ju Mong--Loialitate

Ma asteptam sa fiu mai putin interesata de acest serial dupa ce am citit despre el, dar uite ca m-a captivat. Din pacate uite ca istoria se razbuna si luptele fratricide ameninta sa distruga echilibrul si asa fragil din regiune. Si daca e adevarat ca nordicii au deja bomba atomica e vai si amar de viitorul planetei.

Macar de ar fi multi asa de loiali prietenilor lor cum e printul Geum Hwa (sper ca am scris bien). Parca ii sta mai bine acestui actor ca print decat in rol de medic. In schimb eroul Hae Mosu (am invatat, dupa atatea seriale, pe langa cateva cuvinte in coreeana si ca ae se citeste e, b la inceputul cuvantului se citeste p, d se citeste t, j se citeste ce, deci scrierea Pekin in loc de Beijing era fonetica) mi se pare ca ar fi fost mai bine interpretat de alt actor, nu de asta care seamana atat de bine cu  Charles Aznavour incat ma asteptam mereu sa inceapa sa fredoneze Bonne aniversaire. Nu mai vorbesc de faptul ca, spre deosebire de interpreta lui Youkwa care si-a gasit un dentist bun intre serialul Queen Seon-Deok si asta, si el ar avea nevoie de niste lucrari dentare. Noroc ca rolul lui e episodic.

In schimb actrita care ne-a facut atatia nervi in DJG (Giuvaerul..) in rolul lui madam Choi si care o persecuta si pe biata iubita a lui Yi San se pregateste din nou sa persecute pe cineva, si anume pe viitoarea mama a lui Ju Mong. Spre deosebire de primele episoade din QSD de data asta serialul imi place din prima.

Niciun comentariu: