vineri, 19 noiembrie 2010

Baneasa Shopping City

V-am zis ca in ultimele doua weekenduri mi-am cam facut veacul pe acolo. Sigur, am alungat in cel mai afund cotlon al sufletului amintirile despre livada cea verde plina de roade (macar ca eu n-am gustat niciodata din ele) si m-am multumit sa clickuiesc pe butonul camerei profitand de zilele cele frumoase. Scopul vizitei (ca nu stiu cum sa-i spun altfel) din weekendul trecut a fost sa vedem "Marea Expozitiune a Vechilor Creatiuni Publicitare" dar 

1. am baut o cafea f buna, expresso, undeva pe langa Carrefour

2. am gasit insfarsit cidru "de la mama lui" la Carrefour, ca doar Franta nu e vestita doar pt sampania ei minunata (nu mi-e rusine nici cu a nostra de la Jidvei, macar ca acum nu mai are voie sa-i zica asa, doar spumant), ceva mai dulce si mai putin alcoolizat decat cel "Druids" din Irlanda. In materie de branzeturi fine frantuzesti am oarecare retinere dupa ce am cumparat, in ciuda avertismentelor familiei, niste Camembert puturos importat de Lidl, magazinul din Cork. Marca era ceva cu un stejar argintiu, parca.

3. am mancat un somon f bun, la gratar, de la Nordsee, cam scump insa. Va recomand sa mergeti la Ikea, acolo somonul e mai ieftin, legumele parca mai bune, iar chiftelutele lor merita statul indelung la coada.

Urmeaza o selectie din pozele facute acolo cu Sony DSC-S650 pe care cu acesta ocazie l-am scos la pensie, nu inainte de a mai face, in acelasi weekend, niste filmulete in statia de metrou Unirii1 unde teatrul Masca a prezentat un frumos spectacol "Pierrot Lunatecul". Motivul pensionarii anticipate il constituie faptul ca nu i-am gasit leac pt petele care-mi strica pozele mai ales in zilele insorite, si cand fac zoom.

Am "angajat" in schimb un Olympus X-43, cu un zoom de 5, nu 3 ca al lui Sony (nu va pot povesti ce frustrata ma simteam cand voiam sa fac poze unor obiecte mai indepartate si nu reuseam, Olympus insa nu are, in ciuda reclamei si a setarilor, stabilitatea lui Sony cand vreau sa fac poze la maximum de zoom) pe care l-am si testat f de curand mergand in Parcul Carol. Ce am vazut acolo ramane pe alta data.

Pozele de la Expozitiune le voi publica f curand. Mai multe poze din weekendul trecut (pt ca uite, asta bate cu furie la usa) gasiti pe Picasa, atat de la Baneasa Shopping City cat si de la Expozitiune:


















Inainte de a pleca am asistat, dar f putin, la un spectacol dat de niste copii. Copii, copii, dar ce playback frumos faceau, sau cel putin asa am receptionat noi. De remarcat ca ornamentele sunt o anticipatie a Craciunului ce va sa vina. Iar caruselul mi-a amintit, helas, de Paris.

2 comentarii:

masca spunea...

Multumim pentru cuvintele frumoase! Bafta cu noul aparat.

Viorica spunea...

Iar eu va urez succes in continuare. Si sa vina lumea si cu bilete!