luni, 29 noiembrie 2010

Calatoria in Irlanda--Albume de fotografii Part V

Ei, cu lista care urmeaza se epuizeaza albumele cu poze facute cu ocazia calatoriei in Irlanda si publicate pe Picasa. Si incepe nostalgia dupa acele zile cand colindam Corkul cu camera foto facand click oriunde mi se parea ca vad ceva demn de fotografiat.




Va urez vizionare placuta.

UPDATE Alex Mazilu mi-a reamintit ce probleme am avut cu prizele din Irlanda si cu introducerea in ele a stekerelor aparatelor fabricate pt alte tari. In cazul meu a fost vorba de calculator si incarcator pt telefonul mobil si de un  accesoriu pt calculator cumparat in Irlanda si folosit in Romania.  Minunea necesara se gaseste adaptor si nu e usor de gasit.
Din fericire camera foto functiona cu baterii. De aceea am cautat ca inclocuitor una care sa mearga tot cu baterii, am eu asa o convingere ca imi ofera o independenta mai mare, pt ca bateriile AA sunt identice pe tot globul, inclusiv in China :)

Niciun comentariu: