sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Solidaritate de bloggeri

Acum f multi ani, cand nici nu visam ca vom conversa peste ocean in timp real am ascultat la radio o piesa "Daca toti tinerii din lume" Era vorba despre cineva, un tanar,  care avea nevoie urgenta de un ajutor si a apelat la un radioamator. Acesta la randul lui a apelat la alt radioamator si tot asa, incat mesajul de ajutor a inconjurat globul cu ajutorul undelor hertziene si pana la urma omul aflat in necaz a primit ajutorul necesar. 

Cand Gagarin a facut acel salt peste stratosfera, salt care s-a numit primul zbor cosmic, cand catelusa Laika zbura cu satelitul nu stiu cati vizionari isi puteau inchipui ca acum, in anul de gratie 2011 voi raspunde la emailuri de felicitare sau la SMSuri nu numai de pe teritoriul iubitei noastre patrii, ci de prin multe colturi ale pamantului: Canada, Israel, Portugalia, USA, Irlanda, Olanda. 

Nu pot decat sa fiu recunoscatoare tuturor celor ce nu au asteptat ca in aceste ceasuri nu prea fericite ale mele, ingrijorata ca mama mea are de luptat cu recuperarea dupa o operatie de fractura la sold, sa fiu eu cea care trimite felicitari, ci mi-au trimis mesaje care mi-au mers drept la inima prin caldura pe care au degajat-o.

Si am sa reproduc aproximativ mottoul din "Vin ploile" al lui Louis Bromfield (de data asta nu am mai gresit autorul):

-Iti plac francezii?
-Nu
-Iti plac englezii?
-Nu
-Iti plac rusii?
-Nu
Iti plac germanii
-Nu. Imi plac prietenii mei!

Multumesc acelor bloggeri la care am apelat cand nu stiam incotro sa o iau si m-au ajutat si m-au incurajat.

LA MULTI ANI!

8 comentarii:

mihaeladr spunea...

La multi ani cu sanatate!

Viorica spunea...

Multumesc draga Mihaela.
De sanatate am cea mai mare nevoie nu numai pt mine cat pt Mamitza si sora mea.

Belle de Jour spunea...

La Multi Ani!
2011 cu sanatate!

Viorica spunea...

Ah, Belle, nici nu stii ce bucurie mi-ai facut...
Stii cat te-au asteptat prietenele tale?
Bine ai revenit pe net!
La multi ani si tie!

Mirona spunea...

Sa aveti un inceput de an bun si multa sanatate pentru toata familia!

Viorica spunea...

Multumesc Misaki. Pentru tine as adauga mult succes in cariera.

sara spunea...

fie ca ochii dumneavoastra sa nu mai vada nicand tristetea si suparare si LA MULTE CLIPE FERICITE!!!

Viorica spunea...

O, Sara, ce vorbe frumoase! Stii bine ca spun o poveste care nu se poate implini...dar putem macar nadajdui...
Da, multe clipe fericite, asta trebuie sa ne dorim cu toti.