luni, 31 ianuarie 2011

Leapsha de la Sara

Acum i-a venit randul. Am copiat textul de la Sara si am schimbat raspunsul acolo unde a fost cazul.
 UPDATE: Sunt uluita! Pe formularul de editare textul apare frumos iar cand apas pe vizualizati postarea de la Age in jos totul apare scris cu majuscule. Cine isi bate joc de noi pe http:www.blogger.com/post-edit ? Mai ales ca nu e prima data cand se intampla minuni din astea.

A

Available: maritata
Annoyance: minciuna 

Age: 66
Allergic:frig
Animal: pisica
Actor: tocmai am scris, Johnny Depp. Dar mai sunt si altii
:-)

B
Beer: Peroni Nastro Azzurro, m-am molipsit de la pizzeria Gino's din Cork, Irlanda
Birthday/Birthplace: 24 martie 1944, Bucuresti
Best Friends: greu sa aleg...
Body Part on opposite sex: ochii                

 Best feeling in the world: pacea

- Best weather: primavara cand infloresc ciresii japonezi si magnoliile
- Been in Love: inca sunt
- Been on stage?: nu inca, dar cine stie...
- Believe in yourself?: Absolut. Tot timpul

- Believe in life on other planets?: da
- Believe in miracles?: da
- Believe in Magic?: sigur
- Believe in God?: fara nici o indoiala
- Believe in Satan?: daca exista binele atunci sigur nu lipseste nici raul
- Believe in Santa?: am primit candva scrisori de la fetele mele…Eu eram Santa si ele tocmai aflasera asta.

- Believe in Ghosts/spirits?: da

- Believe in Evolution?: da

C
- Car: Logan

- Color: rosu

- Cried in school: DA, cand mi s-a parut ca am luat note mai mici decat era drept.

- Chocolate/Vanilla: vanilie pentru gust, ciocolata, helas, cu indulcitori. Nu e acelasi lucru :(

- Chinese/Mexican: mai degraba romanesc

- Cake or pie: TORT

D
- Day or Night: sunt tip "bufnita", stau treaza ccea mai mare parte din noapte.

- Danced: da

- Dance in the rain?: tot timpul

- Dance in the middle of the street? da

 

E
- Eyes: caprui

- Everyone has: o parte buna si una rea
- Ever failed a class?: nu

F
- First crush: nu-mi amintesc, a trecut atat de mult de atunci...
- Full name: Viorica                                                                                                                 

– First thoughts waking up: Ce-as mai dormi……………
- Food:    carne dar si salate, fructe, legume            

G
- Greatest Fear: betivii si cainii pe care nu-i cunosc
- Giver or taker: mai degraba dau
- Gum: da

- Good luck charms: Ohoho...

H
- Hair Colour: momentan sare si piper
- Happy: da

- Holidays: cu familia

- How do you want to die: impacata, daca se poate in somn
- Health freak?: asa si asa
- Hate: fanatici. De orice soi.

I (In guys/girls) cam confuza intrebarea, la primele am raspuns cum e el, la ultimele ce-mi place mie.
- Eye colour: albastri-verzui

- Hair Color: acum e si el sare si piper (mai mult sare, desi e mai tanar ca mine)

- Height: ca la perechile din patinaj, 20 cm mai mult ca mine. Din pacate regula nu se aplica si la greutate, ar fi trebuit sa am 20 kg mai putin...
- Clothing Style: comode, de preferat sport
- Ice Cream: ciocolata

J
- Jewelry: nu port nimic in afara de verigheta. La ocazii mai pun cate un inel sau o bratara. Cand eram mai tanara purtam coliere de petre semipretioase sau chihlimbar.

- Job: bloggerita :))

K
- Kids: doi
- Kickboxing or karate: judo, asa l-am cunoscut pe sotul meu
- Keep a journal? daca blogul se pune…

L
- Longest Car Ride: intr-o excursie in Utah. Bineinteles ca nu am condus eu, nici nu am carnet.
- Love: daca iubesc?da
- Letter: scriu (mai nou folosind emailul) si inca le pastrez pe cele din adolescenta
- Laughed so hard you cried: de multe ori, cel mai tare la niste filme vazute in ultima saptamana de sarcina, la fiecare copil cate un film, unul era cu Alain Delon
Texas Across the River/Texas nous voilà, celalalt cu Louis de Funes Le Petit Baigneur
- Love at first sight: da, desi n-as fi crezut ca e posibil, atunci cand l-am vazut pe sotul meu.

M
- Movie: filme bune, daca se poate romantice, nu conteaza scoala, doar calitatea.

- Marriage: fericita
- Motion sickness?: numai cand eram copil

N
- Number: 2

O
- Overused Phrases: nu-mi amintesc niciuna pe moment, daaar...

One wish: liniste si pace sufleteasca pt toti oamenii

- One phobia: sa beau sau sa  mananc din acelasi vas cu altcineva

P
- Place you’d like to live: oriunde ma simt acasa, poate fi si intr-o alta tara
- Pepsi/Cola: mai bine Coca-Cola (light, de nevoie)

R
- Reason to cry: cand sunt mult prea nervoasa

- Reality T.V.: uneori

- Radio Station: preferata Romania Actualitati

S
- Song: Terry Jacks--Seasons In The Sun
- Shoe size: 40, de cand am monturi. Pana atunci 38
- Sushi: cu somon sau avocado
- Skipped school: da
- Slept outside: cand eram copil….pe malul marii

- Seen a dead body?: da

- Smoked?: da, din fericire m-am lasat de mult.

- Shower daily?: da

- Sing well?: Durerea vietii mele a fost ca sunt afona
- In the shower?: da

- Strawberries/Blueberries: tot ce inseamna berries

T
- Time for bed:  cat mai tarziu

- Thunderstorms: imi plac
- Touch your tongue to your nose?:nu

U
- Unpredictable: oooo,da

- Under the influence?: nu
- Understanding?: da

V
- Vegetable you hate: nu
- Vegetable you love: cam toate. N-am voie varzoase sau soia.

W
- Weakness: asta nu se spune :))

- When you grow up: ce am vrut NU m-am facut
- Which one of your friends acts the most like you: Cred ca am influientat multa lume sa ma imite, acum e posibil ca pe Suzeta sa o fi influientat intrucatva.

- Who makes you laugh the most: orice banc sau film bun, sau carte buna...cred ca rad destul de usor, sau macar zambesc cu usurinta.
- Worst feeling: sa fiu inutila
- Wanted to be a model?: nu

- Where do we go when we die: in rai, sper

Y
-Year it is now: 2011
-Yellow: soare, caldura, veselie, bucurie

Z
- Zoo animal: perushi (imi amintesc de cookie), girafe....ba nu, imi plac toate animalele si pasarile, chiar si cele urate...

- Zodiac sign: berbec

Niciun comentariu: