sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Champignons avec Fromage Bleu

Am pus titlul asta pretentios pt ca asa se cheama branza pe care o aveam de ceva timp in frigider (o branza relativ ieftina, marca Paladin, care se vinde la Cora in triunghiuri de 100g) si nu ma mia apropiam de ea pt ca mi se parea cam prea sarata. 

Pt ca mamitei ii plac ciupercile am hotarat sa pun drept garnitura langa iepurasul fiert in vin cu usturoi (la cuptor, in tava acoperita cu folie de aluminiu, l-am tinut cam o ora si a devenit f fraged) un soi de tocanita de ciuperci. Mie instinctiv imi place ceapa rosie (cica toate legumele si salatzile  de culoare intensa, in special rosie, sunt bogate in antioxidanti) asa ca am tocat pestisori vreo 4 cepe rosii mijlocii si vreo 4 catei mai mari de usturoi, le-am innabusit si am adaugat treptat, piperand din belsug, un kg de ciuperci taiate felii. Cand ciupercile au inceput sa lase zeama am pus bucatele de  branza cu mucegai albastru (fromage bleu) si am amestecat pana cand s-a topit branza, am mai tinut putin pe foc si gata. Mamita, contrar obiceiului (mananca atat de putin incat nu e de mirare ca are vreo 40 si ceva de kg) a cerut supliment.

Din coastele si pulpele din fata ale iepurasului am facut o ciorba cu legume (ceapa, usturoi, ardei rosu, morcovi, pastarnac, dovlecei) acrita cu zeama de varza si aromata cu marar. Carnea am pus-o la fiert cu ceapa (multa) si usturoiul ca sa-i schimbe mirosul un pic cam aspru.

Niciun comentariu: