duminică, 23 ianuarie 2011

Johnny Depp

Am spus de mai multe ori ca actorul sud-coreean pe care il prefer este Kim Jae Wook. Cititorii mei vor fi crezand ca sunt mare fana a acestui frumusel. In realitate actorul meu preferat, care mi-a placut in absolut toate filmele in care l-am vazut, incepand cu Eduard Scissorhands si terminand cu Charlie and the Chocolate Factory este fara discutie Johnny Depp.Daca va asteptati sa public biografia lui va inselati, o puteti gasi in multe locuri de pe internet, puteti incerca aici Eu vreau numai sa trec repede in revista filmele in care l-am vazut si impresia pe care mi-a lasat-o acest actor deosebit de talentat.

In Edward Scissorhands m-a impresionat felul in care a stiut sa redea suferinta acelui personaj atat de ciudat, cu foarfeci in loc de maini. In Arizona Dream cred ca am fost mai mult impresionata mai mult de pestii pe care Emir Custurica ii facea sa pluteasca prin desert decat de talentul lui.

Povestea de dragoste dintre doi eroi cat se poate de ciudati, Beny & Joon e romantica si induiosatoare iar JD cred ca a cucerit nu numai inima mea, ci si a multor fani (are f multe situri dedicarte lui de catre fani).

In What's Eating Gilbert Grape  mi-a atras atentia nu numai rolul de baiat bun jucat cu atata naturalete de  JD. ci si rolul interpretat de Leonardo Di Caprio, rol care l-a facut pe Lucian Boariu, aflat inainte de 2000 la Activ FM sa nu-l scoata din Leonardo-retardo. S-ar putea sa fi fost un pic de invidie la mijloc. LDC a mai facut un rol memorabil ca adolescent cazut in robia drogurilor in The Bascketball Diaries   rol in care talentul sau prevestea viitorul stralucit pe care urma sa il aiba ca actor.

Don Juan De Marco este un film care mi-a placut mai putin, poate pt ca e prea "schizofrenic", (totusi Beeing John Malcovich (in care nu joaca Johnny Depp) mi-a placut, desi ideea de a patrunde literalmente in interiorul faimosului artist mi s-a parut cel putin bizara) JD ramanand in continuare actorul meu preferat.

In Donnie Brasco JD dovedeste ca il poate egala ca talent pe alt actor fata de care am o profunda admiratie, Al Pacino. Desi rolul de politist sub acoperire infiltrat intr-un clan mafiot ii cere sa fie mult mai retinut decat in alte filme, felul in care il abordeaza e de aplaudat.

Desi nu a avut mare succes la public mie mi-a placut f mult The Brave, un film despre altruism si sacrificiu, film in care Marlon Brando e eclipsat de mai tanarul sau coleg, care aici e si regizor . In ciuda povestii de dragoste dintre Vianne, interpretata de frumoasa, eleganta si fermecatoarea Juliette Binoche si Roux interpretat de JD, ca si apetisantele produse de ciocolata prezente in film Chocolat a fost o dezamagire, am avut impresia ca actorii nu au fost folositi la intregul lor potential, povestea fiind prea...dulceaga, prea siropoasa.

Despre Piratii din Caraibe (am sa pun aici link numai pt prima serie), nu cred ca e cazul sa spun prea multe, cred ca pt multi spectatori Jack Sparrow e un personaj indragit. Imi amintesc vag ca am vazut Willy Wonka & the Chocolate Factory produs in 1971, dar l-am uitat, incat remake-ul lui Tim Burton (regizor care l-a distribuit pe JD in nu mai putin de sapte filme) Charlie and the Chocolate Factory cu JD in rolul lui Willy Wonka recreaza, intr-un registru care in unele scene se apropie de horror, povestea baiatului sarac dar cu inima mare care reuseste sa devina mostenitorul lui WW.

Si acum dupa ce am vorbit atat de rolurile lui Johnny Depp (care are printre inaintasi si ceva irlandezi) o sa spun ca m-a amuzat nespus faptul ca o alta Viorica, tot grasuna, cea de la Clejani, se lauda ca ea si sotul ei Ionita sunt buni prieteni cu actorul meu preferat, ba chiar se pare ca i-au daruit o palarie pe care cred ca am recunoscut-o in una din pozele care urmeaza.











Niciun comentariu: