vineri, 28 ianuarie 2011

ROBOTUL TELEFONIC AL BUNICII

Iata o inventie minunata pt noi, cele trecute cam de multisor de a doua tinerete. Multumesc, Virginia!

Vă vorbeşte robotul telefonic al bunicii:
- Bună ziua, în acest moment nu sunt disponibilă. Vă rog să lăsaţi un mesaj după
sunetul caracteristic: Beeeeeppp! .
- Dacă eşti unul dintre copiii mei, apasă 1, 2, 3, ... (în funcţie de care copil
eşti) şi foloseşte următoarele opţiuni:
- Dacă vrei să-ţi ţin copiii, apasă 2.
- Dacă vrei să-ţi spăl hainele şi să ţi le calc, apasă 3.
- Dacă vrei să doarmă copiii aici, apasă 4.
- Dacă vrei să-ţi iau copiii de la şcoală, apasă 5.
- Dacă vrei să-ţi trimit mâncare acasă, apasă 6.
- Dacă vrei să vii să mănânci aici, apasă 7.
- Dacă vrei bani, apasă 8.
- Dacă vrei să vin ca să-ţi fac curat in casa, apasa 9.

-  Dacă vrei să mă chemi la cină, să mă duci la teatru, sau la restaurant,  să
ma inviţi la o ieşire la plimbare in week-end, să ma inviţi în  vacanta la mare
sau la munte, doar începe să vorbeşti!

2 comentarii:

b.d. spunea...

Formidabil !
Acest text l-am auzit azi la radio, la orele pranzului.
Nu in limba romana...:)

Cand crainicul a terminat de citit,
s-a facut liniste. Cca. jumatate de minut.

Pe urma s-a auzit :
''Stimati auditori, nu va speriati, statia noastra de radio functioneaza, am asteptat doar sa auzim vreun mesaj''...

Viorica spunea...

Eu l-am primit din USA. In limba romana.

Ce mica e lumea!