duminică, 2 ianuarie 2011

Sfarsit de an la spital

Oricat de multa suferinta ar ascunde intre zidurile lui, spitalul in care se afla Mamitza s-a gatit de sarbatori, cum veti vedea in cateva din pozele de mai jos. Va avertizez ca nu sunt prea reusite.




Am mai pastrat pe cardul de memorie al camerei foto o amintire a feeriei ce a urmat ultimei ninsori:














La un moment dat la geamul salonului au venit in vizita in mare graba si pusi pe cearta o multime de porumbei care se straduiau sa culeaga cat mai multe din firimiturile pe care le-am daruit noi, vizitatorii. Cat ne vor injura cei ce vor trebui sa curete produsele acestor porumbei ramane de vazut.














De ani de zile am tot admirat chiciura depusa pe ramurile copacilor si mereu mi-a parut rau ca nu am un aparat de fotografiat la indemana. De data asta intr-o seara cu ceata plecand spre casa am reusit sa surprind doua din imaginile ce-mi produceau altadata regrete.

Niciun comentariu: