vineri, 21 ianuarie 2011

Alo, Cerul!

Eh, daca n-ar fi Google... Am primit de la Virginia (multummesc, draga mea) o poezie pe care la randul ei a primit-o prin email "de la cineva care nu cunoaste autorul". O simpla cautare pe Google mi-a dezvaluit, prin intermediul Resurselor Crestine, autorul, anume Simion Felix Martian. Pt ca imi place mesajul dar si cum e scrisa o s-o public si eu:


“Rugaţi-vă neîncetat.”(1 Tes.5:17)

Sunăm, ne apelăm, ne conectăm

Şi de semnale-i saturat eterul;
Comunicăm febril, dialogăm
Şi, prinşi de-acest vârtej, prea des uităm
Că mai avem un fir direct cu Cerul.

Pământul ne-a rămas parcă prea mic

Căci anulând distanţe, cu-ndrăzneală,
Vorbim mai mult, spunând ades...nimic,
Ne-apropie omniprezentul „clic”
Dar ne despart prăpăstii de răceală.

Sunăm să cerem şi să oferim,

Avem agenda supraîncărcată
Cu prieteni, cunoscuţi sau anonimi
Şi-n dialog steril ne irosim
Iar linia spre Cer e neglijată.

Tatăl ceresc aşteaptă răbdător

Să-L mai sunăm, să-I spunem ce ne doare,
Să-I cerem, cu credinţă, ajutor,
Să-I mulţumim că e îndurător,
Să-L lăudăm în sfântă închinare.

E dialogul binecuvântat

Când pe genunchi avem conexiune
Cu Cerul, niciodată ocupat,
Cu Cerul ce răspunde garantat,
Cu Ceru-n dialogul rugăciune.

Mereu deschis, mereu având semnal

Şi peste tot având acoperire,
Acest serviciu unic e vital
Iar dialogul, strict spiritual,
Ne-mbogăţeşte în dumnezeire.

Sunăm, ne apelăm, ne conectăm

Şi de semnale-i saturat eterul
Dar, prinşi de-acest vârtej, să nu uităm
Că doar de pe genunchi înaintăm,
Dialogând neîncetat cu cerul.


Amin

Autor: Simion Felix Marţian 

2 comentarii:

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Viorica ,ca intotdeauna tu esti mai destepta ca mine si mi-ai lut-o innainte !Un domn amabil mi-a dat direct adresa pe mesenger exact aceasta ca a ta.Nu mi-a venit ideia sa o pun pe google desii o postasem asa si pe blogul meu unde acum am modificat .Dupa aceea am primit mura in gura de la acelas amabil domn , si alta sursa ,se pare cea primara la http://www.resursecrestine.ro/poezii/index-autori/simion-felix-martian
Acelas domn binevoitor mi-a dat chiar adresa ta unde ai postat-o cu sursa corecta.
Oricum eu raman recunoscatoare pentru repostarea ta si pentru seriozitatea cautarii sursei adevarate !
Te imbratisez de peste munti , mari si tari!
Virginia

Viorica spunea...

Draga mea
Fara emailul tau eu nu stiu daca as fi ajuns vreodata la aceasta frumoasa poezie. Deci cea recunoscatoare sunt eu :)
In epoca asta a internetului marile si tarile se fac mici, mici de tot.