marți, 21 septembrie 2010

Jurnal de calatorie Irlanda 2010 Cork --Fotoreportaj Botanic.

Stiti cat imi place sa fac poze de flori. De data asta vor fi mai mult plante decorative.
Planta inflorita (nasturtium=caltzunash) nu are doar un rol decorativ, atat frunzele cat si florile sale se pot manca in salate. Au un gust cam piparat.

Sa nu-mi spuneti ca acest decor tipic irlandez de pe farfurie e offtopic, ca nu va cred























Planta despre am scris ca seamana cu volbura e de fapt o zorea alba. In Romania nu am vazut decat zorele albastre, roz sau indigo, niciodata vreuna alba. Dar asta nu inseamna ca daca e zorea e mai putin invaziva



Am cautat mereu mere irlandeze in magazine si cand colo, uite, erau din abundenta in gradini. E drept ca sunt cam padurete, ca si perele de mai jos

Fotografia a fost facuta pe la ora 9 seara. N-am prelucrat nimic la ea, doar i-am redus dimensiunile initiale.


Planta nationala irlandeza Shamrock (trifoi) are niste flori deosebit de decorative.


Acesta este un ash tree, nu-i stiu numele romanesc


In unele gradini pomii sunt tunsi fara mila, cu o foarfeca speciala, ca sa se obtina forma dorita. E o forma de arta.


Daca va uitati cu atentie veti descoperi ca mi-am facut un autoportret

Gutuiul japonez inflorit la vremea asta e semn de toamna lunga. E drept ca in Irlanda nu prea e iarna, mai mult o toamna perpetua, cu exceptia primaverii.

Ei, si cu asta "productia" mea de fotografii demne de publicat facute pe 15 si 16 Septembrie s-a incheiat.

Niciun comentariu: