sâmbătă, 11 septembrie 2010

Bad Guy Soundtrack

Inca imi mai sta gandul la serial, inca mai rumeg ce am vazut si ce am inteles din el. Si ma minunez cum au stiut ei sa presare tot felul de gesturi care pareau ca sunt de prisos si cum le-au facut sa capete importanta mai tarziu. 

De pilda ma cam enerva faptul ca in nu stiu cate episoade Shim Gun Wook se tot juca cu bricheta aceea a lui aurie, parca in prostie. Pana cand am inteles de ce era important sa ne-o tot bage in ochi. Sau incepuse sa ma agaseze faptul ca cel putin o treime din timp protagonistii isi tot plimbau degetele pe telefoanele lor cu touch screen fie pt a vorbi cu cineva, fie pt a cauta pe cineva care nu voia sa raspunda. Dar la un moment dat a devenit evident cat de important era telefonul mobil al unuia din personaje (nu spun care, ca sa nu stric placerea celor ce inca nu vazut serialul si au de gand sa-l urmareasca)

A mai fost o scena in care obiectele principale erau pantofii barbatesti pe care i-a incaltat Moon Jae In. De doua ori dupa aceea modul cum a tratat ea acea pereche de pantofi exprima exact ce sentimente are fata de purtatorul lor. Intai i-a ravasit pt ca era suparata pe el, apoi, in alta scena, i-a asezat alaturi cu multa grija, de parca ar fi fost insufletiti.


Importanta a fost si masca de sticla, parca as dori sa revad ce explicatii a dat fauritorul ei, pt ca aceasta masca a avut un simbol f important, fiind transparenta si totusi nelasand sa patrundda in afara sentimentele celui care o poarta, daca am inteles si am retinut eu  bine.

La fel de important s-a dovedit si origami-ul in forma de cocor, doar se stie ca acesta pasare are o semnificatie aparte in culturile din Orientul Indepartat, simbolizand norocul, longevitatea, loialitatea, pacea si armonia.


Nu mai vorbesc de bomboana care l-a dat de gol pe Shim Gun Wook atunci cand a fost surprins savurand-o de catre atat de loiala menajera a doamnei Shin. Si or mai fi si alte simboluri si amanunte de care nu-mi amintesc acum sau poate nu le-am observat la timpul potrivit.


Desi, data fiind ora inaintata si insuficienta izolare fonica a casei, am dat sonorul mai incet totusi mi-au placut f mult cantecele din film si le-am cautat pe net. Am gasit cateva videoclipuri pe  you tube 

Bad Guy MV Thornflower (가시꽃)- Jung Yeop (eng sub)

ThornFlower - Bad Guy ost

Bad Guy OST -- (Sad woman) by Seo Yoon

Bad Guy ~ The Moon Grow ~ Fan Made MV

Bad Guy MV - Tae Sung & Sun Young OST 2 어디에 (Piano Ver.)

bad guy OST kim yeon woon - sometimes i cry alone with lyrics ko/engl

Pe Vikii.net a fost postat ca apartinand de Bad Guy si cantecul lui Kim Nam Gil dedicat de Bi Dam lui Deok Man, Can't I love you,  cu scene din Bad Guy

Tot pe Vikii.net pot fi ascultate cantecele din serial:

Fool   Baek Joo Young


Sometimes I cry alone---Kim Yeon Woo


Thorn Flower---Jung Yeop


Confession---4 Men -Feat Ban of Be


Where---Mee 


Soliloqui----Jug Yeop


Don't laugh don't cry---4 Men -Feat Ban of Be


I didn't know---Yelodoc


Waiting only causes pain----BMK


Fool--- Baek Joo Young

Cautand versurile am mai gasit o adresa unde se poate asculta Where cantat de Mee dar sunt linkuri si spre alte cantece din Bad Guy:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna. Si eu am vazut serialul. Finalul mi s-a parut ambiguu. Cine a trimis masca si restul cadourilor daca Shim Gun Wook a murit? Eu raman cu speranta ca el nu a murit.