sâmbătă, 11 septembrie 2010

Jurnal de calatorie Irlanda 2010 Cork 2 septembrie 2010.

Iar am avut program administrativ (spalat rufe, gatit) dar tot am gasit timp pt o  mica excursie la complexul Wilton, unde am admirat un minunat apus de soare, care m-a remontat dupa o zi cenusie in care am facut nenumarate drumuri in curte ca sa veriific daca nu cumva ploua si uda rufele puse la vant pe franghie. Am spalat rufe si ieri, dar atunci a  stralucit si soarele destul de mult printre nori. Ar fi fost bine ca n-am mai umblat ore intregi pe drumuri daca de cand am ajuns in Cork nu m-as fi simtit ca acasa, in Bucuresti, cand toti vecinii isi renoveaza apartamentele. s-au folosit din belsug bormasinile, masinile de tuns iarba, drujbele de taiat copaci si garduri vii, si multe, multe alte instrumente ce produc zgomote care calca pe nervi pe ascultatori. Si cand ele tac, trece cate un avion f jos (mult mai jos decat in prima casa, de data asta cu putin efort s-ar putea vedea si ce culoare au ochii pilotului, ei, nu ma luati chiar in serios, mai glumesc si eu...)

Niciun comentariu: