luni, 7 iunie 2010

Multumesc, Domnule Politist!

Cititorii mie fideli stiu ca se implinesc in curand sapte luni de cand am scapat ca prin urechile acului si aproape nevatamata din ciocnirea frontala cu o masina.

Am povestit la vremea respectiva ca politistul care a fost chemat la fata locului m-a intrebat daca vreau sa faca o cerere pt a se infiinta o trecere de pietoni "la locul faptei" si ca bineinteles am raspuns afirmativ.

Am trecut deja de doua ori pe aceasta trecere infiintata de f putin timp si mi-am tot propus sa adresez multumirile mele acelui politist care s-a dovedit atat de "de treaba" si ca este intr-adevar devotat cetateanului de rand, fie el si pieton (pietoana) care traverseaza prin loc nepermis.

Helas, sunt atat de rare cazurile de acest gen! Dar inca mai trag nadejde ca ele se vor inmulti cu timpul.

Inca odata: Multumesc, Domnul Politist de la Sectia 21, Municipiul Bucuresti. Imi pare rau ca nu va stiu numele. Sigur v-ati recomandat, dar stiti, eu am o varsta... Si eram si cam bulversata, cred ca ma intelegeti.

Niciun comentariu: