marți, 1 iunie 2010

Vindecare

Spuneam ieri ca incerc sa fac curat in inbox (si imi e din ce in greu, pt ca nr emailurilor primite ma copleseste uneori). Asa am descoperit un pps primit mai demult si inca nedeschis pana azi din a carui intelepciune incerc sa va transmit si voua.

Am remarcat ca internetul nu numai ca faciliteaza comunicarea intre oameni, dar dezvolta dorinta de a impartasi si cu ceilalti, cei pe care ii simtim apropiati, toate minunile care ne incanta, fie posibilitatea de a vedea imagini din locuri in care nu vom ajunge niciodata, fie lucruri neobisnuite, sfaturi practice sau chiar nostime care ar aduce un zambet pe fetele celor atat de stresati de vicisitudinile traiului zilnic. E drept ca uneori se exagereaza (am facut-o si eu si a trebuit sa inteleg sa mai raresc darurile electronice cu care imi "fericeam"'cunoscutii)

Unii fac asta (impartasirea cu altii) prin intermediul emailurilor, altii trimit felicitari de suflet sau umoristice, eu am ales sa adaug la cel de mai sus cele pe care le public in acest blog.

Si acum, pt ca am terminat introducerea, va invit la lectura.

Am fost la “clinica” lui Dumnezeu pentru un control de rutina si am constatat ca sunt bolnav:

Când Dumnezeu mi-a masurat tensiunea, am remarcat ca tandretea mea era foarte scazuta.

Când mi-a verificat temperatura, termometrul indica 40 de grade de anxietate

Am facut si o electrocardiograma, iar diagnosticul a fost acela ca am nevoie de câteva transfuzii de iubire, deoarece arterele mele erau astupate de solitudine si amaraciune. Ele nu mai puteau iriga inima mea goala.

Mi s-a recomandat sa merg si la ortoped deoarece nu mai puteam sa merg alaturi de fratele meu.
Nu puteam sa îi acord o îmbratisare fraterna, pentru ca îmi facusem o fractura când m-am împiedicat de gelozie.

Dumnezeu mi-a mai descoperit o miopie datorita faptului ca nu puteam sa vad dincolo de aspectele negative ale aproapelui meu.

Când i-am spus lui Dumnezeu ca urechile mele au asurzit, El a constatat ca am neglijat sa ascult zilnic vocea Sa.

În marea sa milostivire, Dumnezeu mi-a oferit o consultatie gratuita. Astfel eu ma angajez, parasind aceasta clinica, sa nu iau decât remediile naturale pe care Domnul mi le-a prescris în acest moment

Când ma ridic din pat sa beau un pahar de recunostinta;

Înainte de a merge la munca sa iau o lingura de pace.

La fiecare ora sa aplic o compresa de rabdare si sa înghit un vas de umilinta

Spre casa sa îmi fac o injectie cu o buna doza de iubire.

Si, înainte de a merge la culcare, sa iau doua capsule de constiinta împacata.

Niciun comentariu: