marți, 22 iunie 2010

Un fel de leac pt dureri de cap

N-am descoperit (sper ca inca) leacul la problema de IT din articolul despre Dureri de cap dar incercand sa dreg cate ceva am recurs din nou la curatarea inboxului de Outlook Express si am dat peste un sfat (multumesc Suzeta) care se potriveste bine pt situatia aceasta (cum zice Suzi, nimic nu e intamplator, mai alers ca asta e primul dintr-un lung sir de "Gandul Zilei" pe care mi le-a trimis si care au stat in asteptare pana acum):

Câteva particule de praf pătrund într-un aparat: el nu mai poate funcţiona. Aparatul este intact, are toate piesele, dar o nimica toată i-a blocat funcţionarea. Iar vouă nu vă lipseşte nimic:
aveţi un cap, braţe, picioare şi toate organele. Dar vecinul nu
v-a salutat când v-a întâlnit, nu aţi primit un răspuns pe care
îl speraţi, un prieten v-a adresat cuvinte jignitoare, aţi
aşteptat mai mult decât trebuia la dentist sau la coafor (lista
tuturor acestor mici neplăceri ale vieţii zilnice este
interminabilă!...) şi sunteţi prost dispuşi întreaga zi. Iată
câteva particule de praf care paralizează şi fac să scârţâie
angrenajele centrilor voştri psihici.
Judecaţi deci: merită oare cu adevărat să vă rataţi o întreagă
zi pentru un fleac? Învăţaţi să suflaţi peste tot acest praf şi
vă veţi simţi mult mai calmi şi senini!


Eh, daca suflatul peste praf mi-ar rezolva si problema de IT, ce bine ar fi! Atunci as fi muuuuult mai senina.

Niciun comentariu: